klabbarpsmupparna

Alla inlägg under januari 2014

Av Dessan & Emma K - 7 januari 2014 00:10

Med S, Jossan och hennes kompis Desirée :) såg "12 years of slave" och den var väldigt bra. Älskar verklighets baserade historier! Eftersom de dia bussarna gick lite i 11 och filmen slutade lite över 11 så kom pappa och hämtade oss ;) nu är jag hemma igen och ska la lägga mig ^^

[Bild]

Av Dessan & Emma K - 6 januari 2014 12:05

Tidig stalljour till 11 då pappa hämtade mig, duschade & fixade innan vi tåg bussen till stan & sedan tåg till Malmö.

Gick sedan runt lite på Emporia innan vi möte upp den som pappa hade blvit bjuden av och de två andra som blev bjudna, gick in på arenan och kollade på Canada - Ryssland där ryssarba vann.

Sedan lite mat på "stars and Stripes" där vi satt i båsen där Zlatan hade suttit ;)
GO mat osv.

Sedan blev det att kolla på en spännande final på Sverige - Finland där vi spelade bättre än Finland och drf skulle vi vunnit men icke blev det så :/
Aja två är ju inte så farligt ändå ;) 
Sen hem med tåget & så gick det inga bussar så vi tog en taxi hem.

Var trött & somnade rätt så direkt ^^


På tåget:

     

 Min outfit:

   

Själva "taket" på båset:

 

Min "heja Sverige" hand ;)

               

Nu så har jag precis vaknat & får se var dagen ledder mig!

Chaow!
   

Av Dessan & Emma K - 5 januari 2014 15:23

Kom gärna med förslag om vad ni vill att vi ska skriva om, så ordnar vi det! Alltid roligt med idéer! :))

Ha det fint alla! 

 

 

Av Dessan & Emma K - 5 januari 2014 14:04

God eftermiddag!


Hoppas att er söndag har varit bra så långt!


Idag har man sovit länge. Ätit en god frulle. Handlat lite inför veckan & lunchen är nere. Lugn söndag!


Har också börjat dagdrömma om mina mål inför framtiden om några år: 

- Vara sambo med mitt hjärta <3 

- Ha  jobb efter studietiden! Väldigt gärna fast jobb :)) 

- Ha en häst på heltid. Antingen köpa en eller hyra på heltid. Även tävla & utvecklas, klättra uppåt lite i klasserna! Ha roligt!

- Ha jävligt roligt med vänner & familj! (som jag även har nu ^^) 

- Fortfarande ha motivationen att träna på gym/spinning :) 

- Som sammanfattning: Fortsätta att njuta av livet som jag gör nu! :)


Ha en fortsatt bra söndag alla! :) 

 

 

 



Av Dessan & Emma K - 4 januari 2014 23:26

Både arg och väldigt glad stalljours lördag! Åkte sedan och firade faster Ullas man och kom hem därifrån nu :)
Bilden är på Kiwi och mig ^^

Imorgon är det stalljour till 11 för att sedan dra till Malmö för att kolla på lite ishockey, spännande att se ngt nytt! :D

Så uppdaterade lär ni kanske bli senare typ kanske nästa dag ;)

Av Dessan & Emma K - 4 januari 2014 22:39

Visst, Breaking Down Part 2 kom ut 2012, men såg den först nu tidigare ikväll! 

Verkligen helt såld! Riktigt bra film! Helt inne i den från början till slut. Synd att det inte kommer yttligare en fortsättning ;)

Menmen, bra slut i denna delen i alla fall! :)

 

Av Dessan & Emma K - 4 januari 2014 13:57

Hej alla, 


Idag blir det en riktigt slappedag eftersom jag fortfarande går på penicillin och det har varit en rätt tuff vecka. 

Jag till och med börjar bli riktigt rastlös nu, kanske är utvilad nu?


Tankar kring allt nu då. Saker jag verkligen längtar efter nu: 

Stallet!!! Min fästeman. Mina underbara vänner & familj. Gymmet & spinningen. Jobbet. Lite skolan faktiskt. 

Vill egentligen bara köra på igen! Ser framemot det :)) 


Ha en bra helg alla! 


 

 

Av Dessan & Emma K - 3 januari 2014 23:38

Blir la bra va? ;)

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards