klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Dessan & Emma K - 26 januari 2014 13:22

Vad vill jag berätta idag då? Jo inte mer än att allt flyter på som vanligt. Hänga med kompisarna, gå i skolan,träna, plugga osv(har btw helt underbara vänner. Glad att jag har er!). Jag är trött och orkar drf inte sätta mig ner för att skriva ett inlägg när jag egentligen vill det, tyvärr. 


Men om vi tar den här delen med hästen så vet ni ju hur det gick i måndags. Så i torsdags känndes han bra i skritten men red ändå fram lite extra innan vi började trava. Han stapplade lite på vänster fram. IGEN. Hoppade av, gick runt lite, kände på benen och ta in han igen. Känner igenting som är fel och dessutom visar han bara detta på torsdagar. WTF?  Jag är inte arg på honom, såklart, men jag vill veta vad som är fel. Dock skulle hovalgaren varit där ute antigen igår eller på fredag, Kolla om ngt sitter löst eller cad det beror på. Han ska dessutom få gå ute och röra sig. Vi får se om jag får reda på ngt imorgon.


Varför skriver jag detta inlägget då? Jo för nu har jag pluggat och inget mer att göra förens ikv om S kmr hit så vi kan fixa Alexandras ena födesledagspressent :D Jag har alltså tid och ork till att fixa ihop detta. Skönt på ett sätt faktiskt. Inte behöva känna stressen att få ihop ett inlägg.. :)


Igår så var det att fira kusin Elin eftersom hon fyller 14 år idag så vi var där från 2 - ca 6 ;) Ett stort grattis till henne!   

 

Sen har jag lite blandade bilder(och ny nöttar låt) som ni även kan få kolla på. Here you go!

  

     

Tänkte ha denna innan "10 saker ni inte visst om mig" tsm med ngn melodi om jag hittar en ;)

               

Haha Maja tog denna på vår förtillfället väldigt dryga mediaproduktion :P

   

Emma är kreativ på MP :O ;)

 


 

Vill även tacka underbara Dessan för att hållt bloggen vid liv! Underbart att ha henne som bloggkollega!

(ego nr 1. Bild från nuuuu/idag)

 

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards