klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Dessan & Emma K - 22 januari 2014 20:05

Tidare idag var jag så rastlös så jag inte visst vart jag skulle ta vägen, så jag kollade igenom  recept på matlagning på ICA:s hemsida. Massa olika alternativ och även enklare saker som till och med jag kanske skulle kunna klara av ;) 

Så om ni vill variera lite så gå in där! 

Så jag hissa ICA ikväll! ;))


Här är Länken: www.ica.se/recept/



 

 


Av Dessan & Emma K - 22 januari 2014 19:26

Visst saknar vi det här i den kalla kylan? Men för att pigga upp mig själv i kylan så gick jag igenom lite sommar bilder och hittade såklart de härliga Greklands bildern! Jag har föröskt att välja ut så det blir så opersonligt som möjligt så att alla kan relatera ;) Men det går ju inte alltid men hoppas att ni ändå kan tänka tbx till den härliga värmen genom bildernsa!   

                                               

Av Dessan & Emma K - 22 januari 2014 15:44

Tjäna, 

hoppas att er tisdag har varit/är bra!

Denna dag har sätt likadan ut som igår, är hemma från föreläsningen idag också. Mår mycket bättre & febern är borta , skönt! Snart är man på benen igen ^^ 

Så idag har man endast kollat på film & sovit typ, detta börjar bli långtråkigt nu! Tur man ska tvätta lite imorgon ;)

Ha en fortsatt bra tisdag alla! :)

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards