klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Dessan & Emma K - 2 januari 2014 19:07

Hade som sagt en underbar nyår! Härligt och roligt folk!

Jag & S hade då en fest hos mig för några av våra vänner(blev ca 25 st). Haha man kan säga att det hända en del saker men det tänker jag inte skriva ut här ;) Kan säga att vi körde lite drick lekar. Bla svampen, snurra flaskan(två varianter), kort m.m och de som inte var med på det kunde spela pingis & ja roa sig där. Bjud gästerna på plockemat & alkoholfri cider. Som nyårs dricka hade vi pomac & skumpa. Hade mina glittriga klackar och det gick hur fint som helst att gå i de även som packad ;) Alla våra gäster fick även en nyårs kram när vi smällde rakterna ^^ Ska man dra allt i ett blir det en del så jag kmr att dra en del tsm med bilderna som kmr upp/ kanske visa filmerna med(blandat från system och mobil + oredigerade)! Bilderna går inte att kopiera och filmen kan endast ses här!

Här är iaf vår spelisa.:

Sara & Lowe kom några timmar innan det började(20.00) för att fixa:

                             

Dags för flickorna att fixa sig ^^

             

& här så är vi värdar(sötisar ^^)

   

Haha bara drickan som ska i + resten av plockematen ;) 

 

Haha photoshooten (Y)

             

Två mkt viktiga hinkar ;)

  

& datorn fick inte plats på bordet så golvet fick det bli ist x)

    

Nu till själva festen BABES! :D

Fick då detta av tre kompisar, lovely! ^^D:

 

Sara fick ett i silver & jag ett i guld. Båda hade det hela kvällen/natten! 

     

Let the party begin ;)

                                                                  Emelie & S gjorde sex on the beach till oss andra, ÅH smakde precis som i Grekland (A)S fick i uppgrag att sminka Hanna hur hon ville ;)  Lowe gör x antal armhävningar(tyo 50 st..:O)  S & Chriz skulle dansa tryckare ;)  Pussmunar for life :*  hihi ^^     Haha C kom & joinade oss :P       Jag & Jessica :DLite liv & rörlese där nere ;)  Haha Emelie var lite trötter ;)  Maja & jag :D    

Min fina tutering av Emelie (Y)

   


& så var det dags att dra ut till raketerna ^^

          

Sen så bastade vi lite med C:  Haha jag som inte är så glad för det som nykter ;P

 

Här kmr då några enstaka filmer:


 

Sen så filmade Maja lite så gå in häääär för att se det!


Som ni sedan hörde så skulle vi haft efterfest men det gick lite väl mkt tid åt en sak så det hade vi inte tid med.. Aja det var är väldigt bra fest! Tack så hjärtligt alla som kom och gjorde den till det som den var!   

Bye bitches!   

 

Av Dessan & Emma K - 2 januari 2014 18:45

Början så känndes han lite seg som sist så jag bara red vidare & han löstes upp.

Känndes lite bättre än okej på framridningen :)

Hoppade sen 5 & halvan där jag inte har bedömt höjd eller så.

Men på det låga så gick det inte la fort, skänklade & smakade men fick inget svar.

Hoppade ändå helt okej.

Sedan när vi höjde så taggade han till lite & sedan hoppade vi som två klockor ;D

Så en nöjd Emma :)

 

Sen efteråt så berättade vi för Lillen om nyår så tänkte nog gör det i nästa inlägg :)

Dock inte ALLS lika mkt in i detalj som när det blir muntligt :)


Hade ju en nyårs spellista & har verkligen fastnar för denna:

 

Av Dessan & Emma K - 2 januari 2014 17:45

Nu kryper verkligen ångesten fram, imorgon är det dax! 

Dagen idag har börjat med en låååååånnngg sovmorgon, välbehövligt! 

Åt frukost utan kaffe, eftersom det var slut.

Började plugga utan, men insåg att det inte funkade. Så det blev en liten lätt handling eftersom jag fortfarande inte är helt frisk. 

Sen så har man pluggat hela eftermiddagen, så nu har jag gett upp för idag, annars så snurrar det bara. 

Ser framemot en mysig kväll! 

Ha en bra torsdagkväll alla!

 

 

Av Dessan & Emma K - 2 januari 2014 14:39

Ridning 4.
har aldrig i hela mitt liv sovit såhär länge..:O gjorde heller inget speciellt igår så vad kan sömnen bero på..?
Har inte sovit så bra på några dagar så behöver nog ta igen lite ;)
Aja nu är det mat och byta om ;)

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards