klabbarpsmupparna

Alla inlägg under december 2013

Av Dessan & Emma K - 4 december 2013 22:58

                                                                                                 

Av Dessan & Emma K - 4 december 2013 22:54

                                                                                                 

----->

   

Av Dessan & Emma K - 4 december 2013 18:12

God kväll alla! 

Hoppas att er dag har varit bra! 


Min har varit fullspäckad, men ändå lugn. 

Började med att tvätta tidigt i morse, fixa & städa av det det sista, kollade igenom alla missade julkalender-avsnitt som man har missat, den är sjukt bra verkligen! 


Tränade ett spinningpass på lunch, verkligen ur form men det är riktigt skoj att komma igång med det igen! 


Åt lite god lunch & sen blev det plugg hela eftermiddagen. Gjorde klart det jag skulle och lite till, känns bra! :) 


Nu är middagen gjord & nu chillar man. Ser framemot en mysig kväll :)) 


Ha en fortsatt bra onsdag! 

 

Av Dessan & Emma K - 4 december 2013 17:45

Har la varit en bra skoldag idag :)

Kommit hem & fixat med SV tills imorgon sen 3.

Ett E blir det nog iaf.

Känns som det är för långt.

Anyway jag tänkte bada nu & chilla hela kvällen, lovely! ^^

ååhhh btw ett "London plagg"(varm och fodrad klänning) har jag på mig idag :D

(och nymålade naglar :P)

       

Av Dessan & Emma K - 3 december 2013 23:33

Inne på december månad, me like! 

Har haft fullt upp de senste dagarna, vilket jag inte klagar över! Hatar att vara rastlös :) 

Men såhär dags så är man ganska sleden.. 


Men dagarna som har varit har sätt ut såhär: 


I lördags så började man dagen i stallet för att rida finaste pållen och han gick så himla bra <3 

Lite förmiddagsfika sen med gruppen & pyssel med pållen. Väl hemma blev det att fixa med tvätten hela eftermiddagen. 

På kvällen så blev det middag hos farmor, mycket trevligt! :)) 


I söndags så blev det hopptävling på klubben. Jag var med i CR denna gången, skippade KM. Vi gjorde en kalasrunda så är supernöjd! På eftermiddan så åkte man till älskling och så blev det ett besök hos svärföräldrarna också, trevligt trevligt! 


Igår vaknade man upp på bästa sätt med mannen i mitt liv. Sen blev det en dag med föreläsning i skolan och efter det åkte man tillbaka till hjärtat, myyys! 


Idag vaknade man också upp med mannen, myys <3 Sen blev det en halv dags föreläsning i skolan och gjorde också en muntlig examination som ledde till att man klarade hela tentan, yay!! :D 

Sen så har dagen rullat på med städning, mat, ridning, möte & sortering av tvätt. 


Som sagt,fulla dagar! Men jag gillar det! 


Får se vad dagen bjuder på imorgon! 


Sov så gott hörrni! :))

 

 


Av Dessan & Emma K - 3 december 2013 15:53

Börjar med att jag är trött som en jag vet inte vad..

Helt okej spanska.

Får sedan reda på att matteprovet som jag trodde var på fredag(som jag skulle rå pluggat på nu i några dgagar..) var idag..FML.

Har inte plugat & hade behövr gå igenom lite innan provet.

USCH så dåligt det känndes.

Sen stan med Maja där jag bla hittade vå linnen(till jul & vardags samt lite finare), juklappar samt lite bra funderingar på julklappar! :D

Gitt!

 

Sen när jag sitter på bussen nästan hemma så kommer jag på att jag inte har skickat mitt arbete IGEN.

Paniken visar jag inte på utsidan men mitt huvud ger mig några varningsskyltar.


Ska iaf nu fixa med scrapbookingen(en ö:s bilder är nu utskrivna^^), lägga in och börja sortera London bilderna och hitta på ngt annat ;)

Btw när alla kläderna är färdig tvättade så får ni film på det som jag köpte :)

Men ni kan få lite försmak på två saker:

1. Keps
2. Leggins/byxor ^^

   

   

Av Dessan & Emma K - 2 december 2013 20:06

Velade hur länge som helst om jag skulle rida eller inte..

Men eftersom vi skulle träna program(som btw var VÄLDIGT rörigt..-.-) och jag ska vara med där så fick jag ta & rida med ;)

Stressade igemom hästen & sedan blev det barbkaca på fluff ponnyn ^^

Kom ca 10 sent :P

Aja anyway det vi red fram sjävla kändes väldigt bra.

Han var pigg,energisk, bar upp sig väldigt bra, helt underbar form osv..PERFA.

Allt satt(vilket psuchar mig med^^) :D

Idag var jag på han med rösten när han inte ville gå ut(självklart med skänkeln med) & han är en oerhörd lyssnare ^^

Skärpte till sig direkt liksom C:

Sen när vi red programet var han lite ytte pytte lång men bar upp sig fint så jag brydde mig inte så mkt om det :)


Nu så har jag hunnit duscha & ska kanske forts med Greklands albumet..

Eller kanske lägga in bilder från resan?
Maybe both?

 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards