klabbarpsmupparna

Alla inlägg under december 2013

Av Dessan & Emma K - 15 december 2013 18:20

Gick helt suveränt i både hoppningen & kadriljen(hih vi var julgrannar!^^)! 

Gick helt klokrent i båda med form, energi & lyhördhet (Y)

Dock var jag irreterad över en sak som jag inte tycker är okej.

Så det tog över all nervositiet vilket var väldigt bra :)

Kom ut halv ett, möte lite folk & ställde mig i gången för att göra vid honom ;)

Näst sista numret, tiden gick & helt plötsligt skulle vi vara inne :p

Så tiden gick snabbt ^^

Vi fick även hoppa högre(ca 90 cm) än på många träningar vilket var kul för både mig & hästen :D

Stannad då två gånger varav jag var nervis över den första men sedan att trycka på & han hopapr så klockrent, super fräch ponny!

Här kmr lite bilder frå dagen ;)

                             

Av Dessan & Emma K - 14 december 2013 22:34

Full rulle hela dagen..
Har liksom precis hunnit sätta mig ner för att plugga lite.
Om jag orkar senare så blir det kanske ett inlägg om dagen :)
Annars så är det uppvisning imorgon och vi ska ha en kadrilj med lite hoppning i.
Längtar efter sängen och att sova nu..
Bara lite plugg till så får jag sova i min älskade säng ;)

[Bild]

[Bild]

Av Dessan & Emma K - 13 december 2013 16:37

Kollade på lucian på skolan imorse, lika duktiga som vanligt! ^^

Helt okej matte & sist en mediaproduktion som gav ngt/jag lärde mig ngt ^^D
Gör egeb tidning & jag är grafiker så vi jobbar i Indesign & ja äntligen har man fått lära sig att använda det ;)

Kom annars nyss hem & har poppat en skål med popcorn som jag kränger i mig C:

Planera gick i kras idag så blir la hemma ikväl, lite skönt med tanke på trött Emma och att jag har stalljour för Tuvesson imorgon :)
         BTW VI FÅR INTE GLÖMMA ATT DESSAN FYLLER 20 ÅR IDAG, GRATTTTTTTTTTTIS!   

   


Av Dessan & Emma K - 12 december 2013 17:50

#hissar  specielt Keyyos senaste video, helt i mina tankar!

   

Av Dessan & Emma K - 12 december 2013 17:11

En sleten dag för skallen idag..

Prov, mkt skriva & tänka.

Stackarn behöver plugga efter stellet sen(hehe gjorde lite nu med) :/

But hey thats life som en gymnasie elev.. 

Så ja ingen direkt händelse rik dag :)

Träning ikv och ännu en gång bet jag inte om jag orkar skriva ngt när jag kmr hem(maybe ett kort inlägg om det gick bra eller dåligt/mitt i mellan).

Nu kommer det bli extra skönt att komma ut till stallet & hästen ^^

Man blir så avslappnad :D

haha sicken fin bild.. ^^D

   

Av Dessan & Emma K - 11 december 2013 19:30

   

Av Dessan & Emma K - 11 december 2013 17:51

Började med att få en guidad tur runt högskolan K3 för att sedan bege oss mot SVT!

Helt underbart att få gå där och kolla på massa olika saker, intresset för att jobba med media kom defentivt tbx!

+ skit häftigt att ha varit där! :D

Efteråt skulle vi varit på en fotoutställning men den hann vi inte med ;) 

Så vi käkade lite & de som vill och fick för sina föräldrar fick stanna kvar.

Tre som då skulle stanna kvar. Jag, Lina & Astrid.

De tappade jag bort innan maten(som sedan ledde till att ta tåget hem igen) och fick inte tag på igen så jag sket i att stanna kvar.

Men en trevlig tågresa hem därmed ;)

När vi väl kom till stan så väntade jag på att Tess skulle bli klar med sin lektion inannan vi tog den gula bussen hem ;) 

Kom hem runt halv 5 C:

Har badat & pluggat undan sen dess :)

Det enda inom plugg idag är sen en ramsa som jag måste träna in.. men den tar jag innan jag somnar ;)

Ha det fett bra så klär jag mig igen! :P

SJUKLIGT GOO BURITO (A)

   

Av Dessan & Emma K - 10 december 2013 22:50

Hejsan alla, 

hoppas att det är bra med er! 


Kan säga att man verkligen har fått dagarna till att rulla. 


I lördags så blev det stalljour hela dagen och ett ridpass på morgonen med finaste pållen. Efter stalljouren så körde man direkt till svärföräldrarna för födelsedagsfirande, trevligt trevligt! 


I söndags blev det att käka en snabb frukost innan begav sig till stallet igen för ännu en dags stalljour. På kvällen blev det lite middag hos familjen och en myskväll med hjärtat <3 


Igår blev det att vakna upp på bästa sätt. Hade också lite sovmorgon. Blev en kort skoldag mellan 10-12. Hem & storstädade innan man begav sig till hjärtat. Blev lite glögg & lussebullar hos Fredrik & Jenny, gottigott :D 


Idag började man dagen med att vakna upp på bästa sätt även denna dagen. Blev frukost med Jenny innan vi begav oss till stan. Annars blev det tvätt, handla & fixa innan man begav sig till stallet på kvällen. Blev ett dressyrpass med finaste pållen. <3


Nu får man se vad morgondagen bjuder på. Alltid lika spännande! 


Sov gott alla! 

 

 



Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards