klabbarpsmupparna

Alla inlägg under december 2013

.

Av Dessan & Emma K - 21 december 2013 17:57

är så frukntansvärt arg & irreterad(ha gått upp och ner men mest ner idag. Upp ex när jag sydde).

Vaknade pigg & glad men det höll sig inte.

Har varit lite små irreterad nu i veckan men this is it.

Pappa ska ha gäster & ingen kan hitta på ngt(vet dock inte om jag vill va med ngn längre.), great.

Får se om jag ber S att komma hit eller ngt, need to talk.

Ska iaf klippa ihop två uppträdande från igår(vilket typ är det enda positiva idag).

Kmr kanske in ngt som har med diet att göra om jag pallar skriva.

Hej då.

   

Av Dessan & Emma K - 20 december 2013 21:36

Allt har gått som smort idag!

Hade lite ttevligt innan vi gick mot konserthuset & kolalde på underbar konsert ^^

Elin öppnade sin pressent från mig & Maja samt att jag fick en av Maja(ASSÅ TIC TACS I EN STOR TIC TAC, OMG JAG DOG.) :D

Sen så gick vi skilda vägar ;)

Gick med det "gamla" gänget & käkade lite + en liten Louise Kuntsi ;) 

Trevligt C:

Sen lite julklappshoppande + två saker t mig med Kuntsi ;)

Begav mig sen mot Rosie med Fiffi, Hanna & Johannes :)

Fikade, fick pressent av Rosie (:D) osv.

Inte riktgit mina typer av vänner(förtutom de jag kände sen innan såklart) så det är om jag ska vara ärlig bland de sämre tillfällena :)

Åkte iaf sen till stationen där pappa hämtade upp mig & sedan pyntade vi huset + grannen :)

Nu ska jag ta det lungt med mitt choklad till typ PH eller ngt ;)

Men innan vi hörs igen så drar jag lite bilder från dagen(hehe EGO.)

Imorse:

 

Fina flickor på konserthuset:

Elins pressent:

 

Rosie fick även sin födelsedagspressent sådär några månader försent :P

   

Inne på Darins:

 

 Bakad potatis med skinka & porjulöks...= LOVELY!

     

 Var tvungen att ta en helhets bild så det fick bli hos Rosie ;)

     

Blå tröja & en öppen kofta från Bik Book.

  

 

Av Dessan & Emma K - 20 december 2013 16:40

God kväll alla! 

Hoppas att er dag har varit bra! 


Min dag har varit helt okej. Unnade mig en sovmorgon till kl 9, åt god frukost och såg dagens avsnitt av julkalendern. Blev sen plugg hela en stund, fick i sig lite lunch innan man begav sig till skolan för dagens metodträning. Var där till halv 4. 


Nu har fått i sig lite fika & det blir stallet senare idag! 


Ha en fortsatt bra fredag alla! 

 

 

Av Dessan & Emma K - 19 december 2013 23:24

Hej alla, 

hoppas att det är bra med er! 

Yttligare ett inlägg sent på kvällen. Det är typ då man har avslutat alla sysslor nu för tiden ;) 


Men allt flyter på bra. 


I tisdags hade vi ett seminarium om njurarna & urinvägarna, mycket lärorikt! 

På eftermiddagen blev det storstädning & på kvällen blev det ett gott dressyrpass med finaste pållen! 

Senare på kvällen blev det myskväll med hjärtat mitt <3


Igår började man dagen på bästa sätt, blev sen tvätt hela förmiddagen. Det var skönt att få undan allt. Lite plugg innan man begav sig till jobbet, jobbade mellan 14-21 tillsammans med Emma. :)) 


Så nu idag då. I förmiddags blev det metodträning i skolan. När man kom hem så blev det en god lunch, pluggade en bra stund innan man begav sig till jobbet, jobbade mellan 14.30-21.00 När man kom hem blev det fortsatt plugg en stund. Men allt som jag hade planerat att göra idag blev klart, skönt! 


Nu får ni sova gott! :)) 



 

Av Dessan & Emma K - 19 december 2013 22:10

Hade en liten trötter hjärna tills Anne sa till mig och jag skärpte mig :)
Ännu en gång helt klockren, ett stopp men den pga min sida.
Kände extra mkt att han lyfte på ryggen idag, perfekt!
Åttan ca 70 cm och hel nöjd Emma ^^
Nu så har jag ingen stress(halleluja..) och tänkte då ta en macka, kanske kolla på PH och fixa naglarna ;)
Slänger nog i något/gra inlägg imorgon!

Av Dessan & Emma K - 19 december 2013 17:15

Är avklarad!
Kom hem lite i 4 och har fixat med lite saker :)
Ikv är det träning som gäller, måla naglarna och sen så får jag se ;)
Btw söta flickor eller vad på dagens föreläsning(en väldigt bra sådan med^^)..:D

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards