klabbarpsmupparna

Alla inlägg under november 2013

Av Dessan & Emma K - 15 november 2013 19:53

Friday!!

Hoppas att ni ha en go fredag kväll ;)) 

Som jag skrev igår så kronglade min mobil med överförningen, men det ordnade sig idag! Så nu kommer det några goa filmer längst ner i inlägget & ett par bilder!! 


Annars, igår kväll så blev det hoppträning med finaste pållen och han hoppade så fint. Han var pigg & glad, han var taggad, han kollade in sig och flög över. Härlig känsla! 


Idag så började jag dagen med metodträning på förmiddagen med läkemedelsberäkning och injektionsteknik. Riktigt roligt & härligt folk! Så skoldagen gick väldigt fort tyvärr, 9-12 :/ 

Kom hem & käkade lite lunch, veckohandlade & fixade lite här hemma. Blev sen Eftermiddagsfika med farmor med god fika och en massa prat om allt möjligt! :)) 


Har nu haft en lugn kväll! Nu får man se vad helgen mer bjuder på! :) 


 

 

 

Av Dessan & Emma K - 15 november 2013 18:00

                                   

                       

Av Dessan & Emma K - 14 november 2013 22:45

   

Av Dessan & Emma K - 14 november 2013 16:15

Hej på er alla! 

Hoppas ni har haft/ har en bra dag! 

Själv så har man vaknat upp brevid älskling, mysigare start på dagen finns inte! :)

Resten av dagen så blev det att tvätta, laga en massa mat och städa av det sista. 


De andra dagarna så har man haft stalljour, firat fars dag, föreläsningar, plugg, umgåts med hjärtat, fixat här hemma, jobbat, en läkartid och ridit :)) 


Dagens planer är att fixa klart tvätten och stallet. Ha en bra torsdagkväll alla! 


P.S eftersom min mobil inte vill som jag vill, så kan jag just nu inte överföra filer till datorn. Så filmer och sånt ska jag försöka få in så fort som möjligt. :)9


 

 




Av Dessan & Emma K - 14 november 2013 14:17

En såndär bra dag när man inte gör så mkt eller att lektionerna är lätta (y) var det idag! Hade ingen engelska men gjorde läxan i skolan och var inom hemmakväll och köpte det bästa jag vet, sugkulor och mjölkchoklad (A) innan jag drog mig hemåt!
Får se vad det blir mer idag.. Glor iaf på tv nu. Kanske startar datorn och fixar lite samt kanske en film eller serie..? ;)

Av Dessan & Emma K - 13 november 2013 21:18

Vann med 21-31!
Nu lugn kväll, får se vad den bjuder på!

Av Dessan & Emma K - 13 november 2013 16:41

En sådan pigg och bra dag!
Behövs fler sådana..
Aja tandläkaren på Näsby idag och redigering av filmen påbörjad, positivt känns det.
Kommer blir bra den där filmen!
Hunnit hem, badat, snackat med Tess via mobilen och nu tv:n.
Ikv är det handboll igen, heja IFK!

Av Dessan & Emma K - 12 november 2013 17:10

# idag vill jag hissa min underbara kompis Alexandras blogg! Inte nog med att hon är min vän så är hon även en smart och underbar människa! Hon har bla skrivit DETTA inlägget som fick mig att hoppa till. Hon beskriver samhället på ett väldigt bra och enligt mig korrekt sätt. Hon står för jag står för inom "frågan"! Enjoy!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards