klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Dessan & Emma K - 9 september 2013 20:50

Har verkligen sovit uselt denna helgen & denna veckan är det stalljour som gäller..

Älskar livet..?

Har gäspat HELA dagen i skolan..-.-

Detta påverkade min träning idag :/

Hästen vart fin & så men jag orkade nt med min höger ytter så ja där gled han bara..

Till en början iaf sen så började att bli piggare desto längre in i passet som vi kom, posetivt!

Som ni nog förstår så tog det längre tid att få dit han där han ska vara än vanligt.

Han gick aldrig som en giraff men inte heller okej sam inte perfa utan ngt mitt i mellan :)

Nöjd är jag defentinvt med han, den första framdelsvändingar satt inte alls, flyttade & lyssnade på hjälperna fint men annars lufitg & fin i galoppen, skön trav & en form som ja är mer än okej C:

lite extra stel i höger galoppen men jobbade bara lite extra så blev den oxå luftig & fin..

lägger allt på mig iaf!

btw började med att inte ha stigbyglarna och därav mkt arbetstrav, lovely.

Kommer åt han bättre då!


Tävling på söndag, LA:1.

Jag är den enda i klassen än så länge.

Ska leta runt programet eftersom ridskolan hade alla förutom just den.

har inga dryga läxor denna veckan(än så länge..) så då kan jag lägga ner mer tid för att lära in programet!

var bara tvugen ;)

  
     


Av Dessan & Emma K - 9 september 2013 09:31

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards