klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Dessan & Emma K - 2 september 2013 20:25

red upp mot A3 idag, mysigt!

Red de vanliga med skritt,trav & galopp ;)

Red lite mer seriöst i början för lite uppvärming, kändes helt underbart, älskade ponny!

Lät han sen inte gå som en giraff men ist för att han ska gå helt vid lod så fick jag upp honom så att han kunde se vart han gick (med tanke på att vi gick i skogen så att han inte halkar & bryter t.e.x benen..) och så fick det bli hela rundan :D

Hoppade även två språng över uppbyggda stockar, taggad häst, nää då ^^D

Han känndes som igår när vi red ut(som jag skrev i början). 

Liksom mjuk,energisk(dock en liten grad mindre but still väldigt energisk) och allmänt lätt att jobba med! C:

Har inte mer att säga så hej då ;)

Elr jo tog inga bilder eller filmade då jag inte orkade :P

Så nöj er med en äldre bild ^^

   

Av Dessan & Emma K - 2 september 2013 16:00

Idag har varit en väldigt bra dag :D
Började med en svenska lektion som fick en att sakna Grekland ännu mer än vad jag redan gör ;)
Sen så var det engelskan där det var två och två arbete, jobbade med Maja och det fungerade väldigt bra :D
Sist så var det även en bra gympa lektion, hade bra med energi idag ;)

Hihi Maja skjutsade mig till busshållsplatsen snäll som hon är på sin cykel med motor, as ballt var det!^^
Nu ligger jag i min fåtölj och latar tills jag drar till stallet med S, vi hörs!
(Hehe ego bost nr ett^^ första är i morse, andra på engelskan och tredje efter idrotten :D)

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards