klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Dessan & Emma K - 1 september 2013 16:54

En helt underbar stalljour :D

Började med att de var väldigt lite & mocka ;)

Sedan så var det en väldigt goo frukost och sedan hämta hästen C:

Red ut en sväng barbacka, super härligt!

Travade första gången på långa vägen där backen är & hesten gick som en giraff xD

satt & föröskte rida lätt samtidigt som jag skrattade röven av mig xD

Haha ja asså han såg hel dumt ut x)

Travade iaf upp för backen & sedan skritt en bit innan vi diskuterade att galoppera + ja lite mer trav då ;)

Så jag började jobba han så smått(så han blir relativt mjuk..) och han gick som en klocka (A)

Tar ju alltid lite tid för de att värmas upp men hade energi,stadig form osv och flyttade klockrent sen när jag hade jobbat på.. ^^

Så sjukt härlig galopp, mjuk, energisk & härlig!

Kände hur vinden blåste & hur jackan blåste undan... ^^D

Komma hem & så är det inte alls många som rider på öppet hus, skönt att slippa leda så mkt :D

Fodrade sen innan vi stack hem C:

+ ett nytt jätte roligt projekt startat, inget som jag kommer att berätta om än men kanske senare! :D


Aja kvällen ska vara lugn iaf, får se vad jag kan hitta på så hörs vi!

         

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards