klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Dessan & Emma K - 29 augusti 2013 22:05

Vart trött till en början men med en häst som hade energi och som inte fjantade sig så fick jag en stor doss med energi! :D lyssnade på minsta lilla hjälp från steg ett, love! Hoppade upp sig med ryggen och hade riktigt med kraft, som han ska vara! Stannade två varav en trams. Kunde stannar två till men pga att han är så pass lyhörd så räckte det med rösten :) 5 och halvan samt ett räcke snett på en 70/75 cm ;)

Stör mig på att jag inte använder rösten mer då den hjälper mycket när jag väl gör det. Som tex när jag hade Paella så lyssnade hon minst lika bra som R gör och jag hade väldigt bra pli på henne pga av det... Är för feg kanske? Detta ska iaf förbättras! :D
Btw älskar och köra när det är mörkt, så mkt roligare!^^

Äntligen börjar man se det nya ridhuset komma!

[Bild]

[Bild]

Av Dessan & Emma K - 29 augusti 2013 18:39

En svenska son rullade på väldigt fint och en helt okej engelska + SOVMORGON ^^
Efter det skolfotograferingen där jag blev okej ;)
Jag och Maja stack sen till H&M där ni ser vad jag har handlat :D väldigt nöjd!
Nu är blir det snart att dra ut mot stallet, hihi dagens stalloutfit ^^

Av Dessan & Emma K - 29 augusti 2013 15:04

Rupriken beskriver det mesta ^^


I tisdagskväll blev det ett pass med det finaste pållen, ett lugnt sådant, eftersom vi bara är inne på den andra veckan efter betet. Men han kändes bra! :))


Igår blev det först jobb mellan 9-15, sen körde man till älskling. Sov där en stund tills han kom hem. Sen såg vi The Heat på bio med Fredrik & Jenny. Det var nog en av de bästa filmerna jag har sätt på länge!!


Idag har man sovit, packat & äter igen packat. Har också fått in lite grejer i mitt nya boende. Har också hunnit ta det lite lugnt & kollat ett par avsnitt av idol.


Dagens planer är go middag hos farmor & stallet.


Hoppas att ni får en fortsatt bra torsdag!

 



Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards