klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Dessan & Emma K - 27 augusti 2013 21:15

Helt okej film (Percy Jackson tror jag den hette :P)och såg den i 3D! ^^ trevligt att umgås lite med från gamla klassen igen ;)

Av Dessan & Emma K - 27 augusti 2013 21:00

(INGEN PIK MOT NGN)

Jag har tänkt på det här med vad en bästa vän egentligen innebär. Det är såklart olika för alla men man kanske kan hitta några gemensama faktorer? Har ni något förlsag?  För mig är en bästa vän en sådan som jag kan prata med allt om, göra inprincip allt med och där utseendet inte spelar NÅGON SOM HELST ROLL. Simpelt enligt mig. Hur skull ni vill ha en bästa vän som och kan man ha flera? :) 

 

     

   

Av Dessan & Emma K - 27 augusti 2013 14:44

Halloj,

Hoppas att det är kanon med er!


Själv så känner man sig lide sleden. Har fortfarande fullt upp med alla låder & kartonger, men nu har jag släppt det för idag.


Igår kväll blev det Pizzamys med Farmor & Älskling. Kollade också på lite grejer :))


Idag så började jag dagen med ett besök hos frissan. Klippte igenom håret som verkligen behövdes, har typ inte gjort det på ett halvår, heja mig! >.< och så köpte jag ett schampo & ett hårspray där också som är skitbra!


Senare ikväll blir det träning, Nice!


Ha en bra tisdag alla!

 

 


Av Dessan & Emma K - 27 augusti 2013 08:11

Satt på bussen & hade messat Amanda i klassen om när vi börjar "spanskan är inställd :P".. ;)

just det, skulle kollat det igår, bra Emma -.-

Sa2a har ju vår spansla lärare(som jag hade när jag i den klassen) som Engelska lärare & de har ingen lektion på hela veckan.

Hoppade av vid öllsjö skolan & frågar vad de ska göra idag genom att ringa Jossan, vandra.

NO WAY.

Ringer S som inte svarar & sen skulle jag ringt Tess men orkade nt klödda med det :P

Påbörja min 15 minuters walk hem med hörlurar dunkade med:

sen så ringer S igen & jag berättar historien och säger att det blir bäst om jag inte följer med på hennes spanska då det är fullt ;)

Så nu börjar vi 11.10, vad ska jag göra?

Tja lite allt möjligt ;)

& nu har jag iaf sovmorgon på torsdag,lovely! ^^

   

Av Dessan & Emma K - 27 augusti 2013 07:28

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards