klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Dessan & Emma K - 26 augusti 2013 21:14

haha asså jag & hästen lyckas aldrig att matcha när båda har mkt med energi x)

idag vart han väldigt på tårna, trampande under sig väl & vart allmänt perfa, lovely!

Idag vart jag lite trött så jag slöade till i början men efter ett tag tänkte jag "va fan nu är det han som är på tårna, rid som du ska & slöa inte!!" och för att inte svika sig själv så gjorde jag det C:

Hade öronen framåt väldigt mkt = kul &jobba + mkt beröm OFC! ^^

Allt satt som en smäck,skänkelvikningarna, serppentinerna(när jag hade skärpt mig), formen, förflyytingar på alla håll och kanter osv.

Lyssnade direkt för skänklen såfort jag satt upp och under hela passet!

Bara lättridning idag & lätt sist i ena varvet i galoppen ;)

Är bara så himmlans nöjd med min ponny, här ska det letas tävlingar! :D

   

Av Dessan & Emma K - 26 augusti 2013 14:54

Hej alla, 

hoppas att ni har det bra.

Själv är man supertrött!

Har varit väldigt mycket, men nu håller det på att lugna ner sig.:)

Har jobbat en del nu i slutet av veckan. Jobbade både torsdag/fredag kväll och 2 st långa pass både lördag & söndag, men det känns bra!

Red också ett pass innan jobbet, kulkul!

Igår kväll efter jobbet så träffade man hjärtat <3


Idag har jag rensat låder & lagt i kartonger, ringt lite samtal mm.

Ser framemot en bra kväll!

 

<3

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards