klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Dessan & Emma K - 21 augusti 2013 19:20

Vaniljglass med kolasås + äpplen skurna små som myror för tändernas skull ;) och lite family Guy på det :P

Av Dessan & Emma K - 21 augusti 2013 16:12

klassen blir bara bättre & bättre C:

Idag gjorde vi vårt första "jobb" på media lektionen, en grupps drömtårta :)

Blev la okej C:

Annars så har jag vart lite irreterad på att jag nt hann duscha igår så håret vart fettigt(har nt hittat torr schampot sen jag packade upp det, it is lost.. ) & jag hann inte duscha imorse.

Det + att påvägen hem fick jag värsta huvudvärken & att jag vart väldigt trött för att jag inte riktigt har ställt om.

Alltid lagom kul sen i måndes att waina på morgonen på att jag är trött..

Vet sen att detta kmr att bli bättre om några dagar.., but still.

Så en 15 minuters dusch på hög värme & lite pepp musik så tar jag en lugn kväll :)

skulle bakat muffins men det pallar jag inte längre :/ SÅ GOTT JU!

Myskläder + JB aucostic = LOVELY!  

     

ååh asså älskar denna bilden. Näst sista kvällen ute på Mykonos och alla var glada(FINALLY.)!  

   


Av Dessan & Emma K - 21 augusti 2013 14:16

Hej på er,

Hoppas att er vecka har varit bra såhär långt!

Min har varit bra. Jag jobbade mellan 15-21 i måndags, sen körde man direkt till hjärtat.


Igår morse gick man upp tidigt. Körde hem, åt frulle, på med ridkläderna och sen ut till stallet. Red för första gången på 2 månader. Härligt att komma igång igen! Eftersom Jocke har tappat lite muskler och inte har nån kondition så tog vi det jättelugnt. Blev mest skritt och han fick jobba framåt nedåt. Travade lite grann bara. Sen blev det såklart pyssel med honom efteråt innan han fick gå ut till hagen igen :))


Sen blev det hem för att få i sig lite lunch innan jobbet. Jobbade mellan 15.30-21.30


Idag har man inte gjort så mycket. Städat av lite och sätt ikapp avsnitt från Idol. Ska lätt fortsätta att följa det!


Dagens planer är stallet och en fortsatt mysig kväll.


Ha en bra onsdag alla!

 


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards