klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Dessan & Emma K - 7 augusti 2013 21:18

asså gud jag har haft två underbara dagar, njutit till max!

Igår blev det då Jossan & fika där vi då berättade om våra resor(så avvis på Jossan ^^) innan vi vart påväg hem.

Men vi ville inte hem till tråkiga Vä/Ölljsö & vara där så vi bestämmde oss spontant för att dra till Åhus.

Åt glass & badade, sjujt nice!

Haha asså blev kallas s****pa, WTF liksom eeh jag är ju verkligen inte det men ja är man 14-15 & inte har ngt liv så får man ju hitta på ngt xD

Tar liksom inte åt mig ALLS men man ska inte komma undan med sånt. Så med lite tjaffs så var de helt plötsligt inte lik coola! ^^

Aja handlade även en(blir inte Ullared så jag får la hitta allt efter hand men aja inte gör det ngt)del så det ser ni här under:

   

 

Så grymmt nice & äntligen träffa finaste Jossan efter nästan 2 månader! ^^ 


Idag så sov jag ut rejält & var inte hungrig så jag började lite med att...(gissa mha bilden :p) & det tog ca 3 h(kommit ca halv vägs) inan jag begav mig mot duschen. Sen så stack jag till Sara(tog 3 mackor innan) där jag då gjorde inlägget innan detta! Snackade en del & spelade sedan HALO 3, haha så roligt & det var verkligen najs längesedan vi spelade det! ^^D Nu så har jag fixat lite allt möjligt bla stalljour, gängträff m.m & ja mer fix ska det bli! 

(okej bilden var på snapchat men den var på trådgärds saker :p)

 

Ha´re fett gött så updaterar jag er när jag känner för det!

 

Av Dessan & Emma K - 7 augusti 2013 18:30

Har verkligen njutit av min lediga dag!


Har legat & stekt ute i solen, gjorde goa pannkakor till lunch och senare på dagen blev det ett cirkelgymspass. Jag tog också cykeln till träningen istället för bilen, Jag är Awesome! ^^


Nu ser man framemot en mysig kväll!


Ha en go onsdagkväll alla! :)

   

Av Dessan & Emma K - 7 augusti 2013 17:37

haha asså det namnet tkr nt S om alls ;) 

Men hon kan ju inte hetta Girlygirl för det är ju Emelie ;D

Aja är iaf hos S nu, har en del att reda ut/fundera över under dagen..

+ packa upp det sista & få tag på Tess C:

LOVELY   

   

Av Dessan & Emma K - 7 augusti 2013 15:18

Mer om igår och idag senare!

Av Dessan & Emma K - 7 augusti 2013 11:07

God dag alla,

hoppas att ni har haft en bra dag so far.


Kan börja med att berätta att jag kom in den utbildningen jag ville, Glad tjej!


Gårdagen var bra. Åt en god middag hos min farmor, innan man begav sig till jobbet för att jobba kvällen.


Har haft en lugn morgon/förmiddag. Har bara varit lite chafför. Nu får man se vad dagen mer bjuder på. Blir i alla fall ett träningspass & träffa karen ;)


Ha en bra onsdag alla!

 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards