klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Dessan & Emma K - 5 augusti 2013 16:45

Jag vet att vi har en del yngre läsare & därav kmr jag inte att skriva ut allt jag vill. Jag vill inte att ni ska tro att inget hända för det gjorde det verkligen och det är fritt fram & fråga vad ni vill när vi ses som t.ex i stallet,på stan osv. eftersom jag inte skirver ut mkt här :D


Började med att vi kom till San Torini & första kvällen provade i på lite olika drinkar(vissa godare än andra). Andra och framåt så festade vi, träffade folk & ja hade allämnt roligt som man ska ha när man festar. Nästa ö vart då Ios. Den riktiga ungdoms fest ön, Verkligen PERFEKT för oss(MÅNGA klubbar osv..). Festade varenda natt & verkligen NJÖT av vår tid där, loooove it! Sedna kom Paros där vi tog det lungt i ca 4 dagar innan begav oss mot Mykonos. Festade såklart så mkt som vi kunde. Där var vi bl.a & såg Sebstion Ingrosso(medlem i Swedish Hosue Mafia) på klubben Tropicana( som den nt hette men kmr inte ihåg namnet och är världens största & bäsra fest klubb ^^). Var även på två andra klubbar oxå. Sedan  mot Athen och sedan hem. VÄLDIGT KORTFATTAT kan jag bara säga. Kan även säga att jag köpte inte mkt kläder & så men pengarna gick till annat

(if you know what I mean ;P) . Och vi såklart solat,badat(åkt vatten saker,fyrhjlunig,badat i vulkaner,kollat på gamla byggnade/antika saker m.m) & kollat in öarna när vi nt har festat. En fest dag (t.ex. Ios) såg ut ungefär såhär:

1. Vakna efter ca 12, äta 

2. Bada,sola/hitta på annat

3. Sova

4. Vakna vid 23.00, tagga med musik medans vi gör iordning oss

5. Utgång vid 00.00 fast vi käkade innan (pommes med ost eller delade på en pizza)

6. FESTA GÄRNET (vart mkt remixer på fest öarna) tills sisådär på morgonen ;)

Har lite filmer, bilder & jag låter som verligen skriker GREKLAND & FEST så de ska ni få se & var inte rädda för att fråga ngt, jag svarar mer än gärna på de!:D


(ni vet som sagt att jag inte lägger alla bilder i detta inlägget utan de de kmr sen när orkar vill vara med men några filmer, bilder & all musik kmr att läggas här under)

Jag börjar iaf med musiken:

(finns MÅNGA fler låtar men ett smakprov fick ni iaf ^^)

sedan kör jag lite bilder:

   

har verkligen fått en snygg bränna, sjukt nöjd! ^^D (bilden är från första ön)

 

vi vart på fisk spa, väldigt mysigt :D

   

calamari(bläckfisk) som var friterad = gott... :D

 

vi red även på åsnor!

 

           

köpte bla denna klännigen(typical me färg^^) :D

 

grabbarna beställde in den när vi kollade på SWE - GER i Paros C:

 

tänkte köpa dessa i Paros men så blev inte falelt :p

     

dåliga bilder från "Tropicana" men jag man ser lite av stället ^^

     

Lite gammla byggnader :)

         

Det sista fixet innan utgång i Ios :D

 

vackra flickor ^^

 

min favorit bild från en av utgångs kvällarna i Mykonos(köpte skorna i Paros som jag har på mig) :D

 

Jag & Girly Girl" ^^D

   

när vi körde fyrhjluning ^^

en av klubbarna på Mykonos! ^^

 

första photoshoten som inte gick så bra så ni får se bättre bilder på Emelis FB(fotade med hennes kamera de andra gångerna. Nt pga att min var dålig men för att vi bara ville det C:)

   

          

     


Köpte byxor & vars ett linne(står samma på alla byxor & linnen) ^^

       

& nu till sist så har jag klippt ihop film som NI bara kan se vilket innebär att man inte kan se den på mitt YT konto utan länken:



 









Av Dessan & Emma K - 5 augusti 2013 10:08

Tjenare alla,

Hoppas att ni har haft en go sommar!

Nu tänker vi köra igång bloggandet igen efter ett litet uppehåll. Jag vet inte hur mycket jag kan uppdatera här, men jag kommer i alla fall skriva inlägg lite då & då, precis som innan ;)


Har haft en go sommar! Har jobbat för fullt, hållt igång lite med träning, Varit i Falsterbo/Ullared/Göteborg mm, har också varit på några dagars ridläger med finaste pållen, Umgåts med underbart folk & en fantastisk pojkvän <3


Och det bästa är att sommaren inte är slut en och att man har en spännande höst framför sig!


Så det är bara att njuta nu! :))


Ser framemot en underbar måndag!


Ha det bra alla!

 

<3

 



Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards