klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Dessan & Emma K - 4 augusti 2013 19:12

haha gud vad det känns konstigt att vara hemma & sitta på datorn..

Knappa in ord, de allra nyasste låtarna i högtalarna, ingen pool osv C:

Aja min tanke nu är att berätta lite smått om grekland(där bilder,musik osv kmr att ingå) och att detta inlägget blir mer att berätta from när vi landade i kstad.


Runt 4 var vi i stan. Jag köpte ett choklad & tog förväl av alla(vi vart 10 samanlagt) och sedan hem. Började packa upp en del, plockade äpplen i en kass för att sedan köra ut & hälsa på(och ja kolla till hästen) men då startar inte moppen såklart så jag skiter i det. Duschar, kollar på the big bang theory för att sedan åka till fasters stuga i yngsjö. Har det trevligt där och somnar sedan lite över 8(sovit ca 45 min natten innan.. -.-) för att sedan vaknar när pappa säger att vi ska hem. Hem och fortsätter packa innan jag somnar.


Idag så vaknade jag vid 12, gick t S för att lämna pressent då henens föräldrar har passat huset åt oss. Stannar där en stund,hem, fixa annat, äta, köra till hästen(som inte är där så kör till brearöd ist. Inte där heller så han är la på ridläger & jag pallar nt köra till ridskolan. Kmr hem, hjälper pappa med en sak, går & fotograderar kossorna i lite mer än en timme innan de anfaller mig xD asså har aldrig varit så rädd i mitt liv, stora & de kan verkligen spriinga... :s hade liksom utgångn på två ställen varav på de ena var ALLA kossrna & den andra vart långt borta.. :/ som tur var så var där ett familje "gäng" som hjälpte mig ut, ett stort tack till de! :D

Nu är jag då hemma & lägger över bilder från mobilen(166 st..) och sedan kameran (över 2000 st..). När jag skriver greklans inägget kmr jag bara välja ut att FÅ TAL av de bilderna som finns för just nu ORKAR JAG NT gå igenom alla så noggrant som jag vill. De kmr när orkar är framme(ni kmr att då se fler bilder här på bloggen och sedan fler filmer på FB, EMMA KNUTSSON. Då menar jag även Sara & Emelies facebookar såklart ^^).. Kmr KANSKE göra lite tidsintällda inlägg, 10 saker ni nt visste om mig m.m

 

Vi höres iaf vänner!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards