klabbarpsmupparna

Alla inlägg under juni 2013

Av Dessan & Emma K - 7 juni 2013 11:13

Just idag behöver jag den extra mkt och då vill den nt... -.-
Kör allt på mobilen idag, det som ska fixas på datorn blir på mobilen osv ;-)
Nu håller på och fixar lite och klockan 1 så kör vi!

Av Dessan & Emma K - 7 juni 2013 09:29

Blev en lugn & skön dag igår i solen!

På kvällen blev det grillat i Balsby med hjärtat, Emma N & Henrik. Sen bestämde vi oss för att kolla den nya Fast and the furious 6 på bian. Tack alla för en trevlig kväll!


Idag blev det att vakna tidigt för att ringa & boka en tid till tandvården. Bet av min avtagbara tandställning i sömnen natten till igår. Haha lyckat.

Har också gått en underbar morgonpromenad, underbart!


Dagens planer är spinning & jobb. (:


Ha en bra fredag alla!

 

Henrik & hjärtat (:

  

 


Av Dessan & Emma K - 6 juni 2013 21:36

en dag när man verkligen nt har ngt på G!

Har som sagt hjälpt pappa idag & kunde ha följt med på fotboll men nää orkade nt + det var liksom skönt & bara sitta ute ;)

Har solat en del med(känns som att det kmr att komma ngn färg :p) och nu så är Eivor här C:

De kollar på Revange som jag kollade på en stund & sen bah nää fattar inget ALLS så då får det kvitta ;)

Aja nu ska jag kolla runt lite klipp på YT(kanske hemma) och SWEFILMER.SE

Har packat lite inför imorgon så att jag nt glömmer ngt ;)

Får se hur min update blir imorgon, blir en rätt så intensiv dag ^^

tränsklubben   

 

     

Av Dessan & Emma K - 6 juni 2013 11:42

Grattis Sverige på din dag, eller vad man säger!

Har haft mycket för mig dessa dagarna också.


I måndagskväll blev det hem till hjärtat, myyysigt!


I tisdags blev det först stallet på förmiddan. Red ett pass på förmiddagen med finaste pållen. Fixade lite lunch hemma innan jobbet, jobbade mellan 14-20 för att sen efter det vara på styrelsemöte. (:


Igår blev det storstädning, ett pass cirkelgym och sen jobbade man natten från kl 20 igår kväll till 10 idag.


Dagens planer bli biltvätt & sen får vi se vad dagen mer bjuder på! (:


Ha en bra dag i solen!

 

 

Av Dessan & Emma K - 6 juni 2013 02:45

Haha jajemen jag är uppe & har kollat på OTH + att jag nt änns är trött, vad ska jag göra? ;o

Haha skämt och sido så känns det skönt eftersom vi nt går i skolan imorgon så då kan man ju sova BAJS länge ;)

Tror jag ska kolla ngn/några sak/er nu innan jag borstar tissingarna & beger mig mot sängen, natti natti!

   

Av Dessan & Emma K - 5 juni 2013 17:02

Att det här var första gången på länge jag verkligen njöt av att vara hos frissan!

Massagestolen, skvallertidingen,huvudmassagen, frissören osv :D

Ingen skola elr ngt som stressar mitt huvud, perfekt!

Ni vet en del om vad jag ska göra idag men nt allt ;)

Vi höres då va? :D

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards