klabbarpsmupparna

Alla inlägg under juni 2013

Av Dessan & Emma K - 9 juni 2013 23:17

har suttit med gruppen & hållt på med redigeringen från halv 3 till ca 8.

Alla har fått säga sin åsikt & vi har diskuterat hit & dit och tillsist fått fram ngt vi alla tycker om! :D

Körde sedan lite OTH med B&J(orkade dock nt hela.. :( C:) och lite små finish har sedan gjorts på redigeringen.

BLOPPERS + BAKOM KULISSERNA för dag tre ligger som första inlägget på JEEDS (vill ni se de andra så är det bara att söka på dagarna(dag ett,två osv) och bilder ligger även som två inlägg under! :D
NU är det dags för mig att sova, fyra dagar kvar sen på fredag slutar vi skolan & på måndagen börjar jag att sommarjobba 3 veckor på pappas jobb C:

Hihih guess what I´m doing? LYSSNAR PÅ JUSTIN BIEBER, ONCE A BELIEBER, ALWAYS A BELIEBER, RIGHT? ^^D

älskar hans låtar ngt extremt!

   

Av Dessan & Emma K - 9 juni 2013 15:22

Som sagt jag tog inga foton dock så ångrar jag till en del men samtidigt nt. Skulle haft en bild på Chriz ben som jag ritade på, smexixa blev de ^^D

Annnars vet ni vad jag tänker hitta på & har hittat på...

En bild på mig kan ni med få ;)

   

Av Dessan & Emma K - 9 juni 2013 14:42

Körde till konsum igen för att handla bla ben and Jerrys! Körde sedan till Essie för att lämna minneskorten! Annars tänker jag käka, fixa med redigering och ja chilla! :-D

Av Dessan & Emma K - 8 juni 2013 10:35

jo nu är det ju såhär att min dator av ngn anledning nt läser av minneskort (har 3 sen igår)..

Den läste av 2 varav den tredje vsrt det mest på -.-

Lagom roligt eller hur?

Försökte med att starta om & så fungerade det igen men då satte jag in fel minneskort..

Så nu sitter jag på pappas datorn & lägger över det från minneskort till USB & sedan vidare till mig(för att den av ngn anledning just tar emot bara USBn.. -.-)

Iaf så tar det ca 15 min & sen så ska det redigeras nästan hela dagen!

Tänkte köra till hästen,konsum, lämna minneskorten(om de är hemma ;D) och sen vara tidagare hos S för att hjälpa till till grillkvällen ;)

en del äldre bilder(om man säger så) som jag har hittat på pappas dator!

SJÖIS 2010


   

  Ovan: Parnilla med kusin Albin & Jág med min kusin Maja  Under: ROOM HT 2012

     

Av Dessan & Emma K - 7 juni 2013 21:55

Kom hem från jobbet från en stund sen. Nu har jag sällskap med en cola, en godispåse & en laptop.;)

Blev även ett gott pass spinning tidigare idag, som jag tycker är roligare & roligare för varje gång som går! :D


Hoppas nu att ni har haft en trevlig dag och har en trevlig fredagkväll! ((:

 

Av Dessan & Emma K - 7 juni 2013 21:31

måste börja med att säga att jag såg baksnällan III igår & den inte alls så bra som jag hade hoppats på :/

Usch nej..

Så kollade på OTH sen efter ;)

Idag så vaknade jag & hade beslutsångest om jag skulle sola elr nt med tanke på vi skulle vara ute på inspelningen.. men jag valde i skuggan :)

Sen då från 1 - ca 7 körde vi gärnet(mer på bloggen) och jag körde Essie hit & dit om man säger så ;)

nää men hämtade henne hos henne,körde till oss,fixade allt, körde till enspelningsplats, köra he, Essie & tillsist mig :D

Mycket körande idag ^^

Annars så duschade jag när jag kom hem vid kvart i 7 och sedan så vart det fotboll,DAMERNA, som stog på schemat(träffade även trevliga Arne eftersom hon spelar i Väs damer, very nice!) men när solen gick ner så blev det inte alls kallt ner -.-

där gick man i shorts och min svarta linne/shirt grej...

Frös specielt om min dåligt värmande händer, *suck* på de..

Annars så har jag byt om till långa strumpor,åhus BH(rosa)shorts & min långa Paella sovtröja ;)

& börjat bli varm i mina händer ^^

Aja nu ska jag börja lägga över & redigera så höres vi imorrn!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards