klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Dessan & Emma K - 13 juni 2013 14:53

blev rätt så nöjd med samhällen faktiskt ;)

Annars så hade vi betygsamtal på tyskan + att jag väntade på Lina när hon gjorde sitt muntliga som tog 40 min (?!) tsm med att hon fick reda på sitt betyg men ändå..

Aja det var bara det som vi hade idag.

Köpte en ny bikini på CUBUS idag, båda delarna, dock så är under delen i en storlek för stor märtke jag precis -.-

Så efter avslutningen imorgon så drar jag snabbt och byter den till en storlek mindre!

Nu har jag packat till imorrn och ska fixa lite annat inför imorgon bla måla glitter på mina naglar som är vita!

Blir en vit klänning(som ni nt har sett) och de nya klackarna,plattat här & lite mascara! :D
Mer update imorron!

     

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards