klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Dessan & Emma K - 12 juni 2013 21:48

# jag vill denna gången DISSA alla med dubbelmoral. Jag menar asså att hata 1 men att älska 2 samtidigt som man älskar 1. WTF liksom?! Håll dig till ett och stå för det!

   

Av Dessan & Emma K - 12 juni 2013 17:35

började med att vi 10.25 samlades för att sedan gå till DOMUS för att handla maten.

Jag & S köpte korv,korvbtöd,gifflar,äppelcider & de tre pack med jordgubbs MER ;)

Sen tog vi bussen & 115 till ÅHUS så går det tre & vi kom på fel.. -.-

Så vi fick gå en hel del innan vi kom fram.

Väl framme så började vi grilla korvarna(vart riktigt hungriga) ^^

Egentligen skulle vi haft engelska så vi skulle bara varit där i några timmar så jag hade nt med bakläder -.-

Men sen skulle vi då ha det så jag bestämmde mig för att bada i shorts & BH = skit nice!

Vi har annars mer än badat,solat(blev lite brun, kolla bilden nedan på mina ben upp till där shortsen satt), lekt lite med de två bollarna som vi hade,snackat, käkat & ja lite annat ;D

Kom hem vid 17.00 så det blev en lång men riktigt bra dag!

Har hunnit duscha,smörjt mig och inget plugg idag ALLS så egentligen så är jag FRI men måste ju hålla koll på pappa lite så att han inte blir värre :)

Annars inget :D

SASAHUM1   

Ska ju sen efter avslutningen på fredag åka in till stranden igen fast inte hela klassen då!

Bara gänget liksom!
Ska iaf ta med bikini,handduk, foppa & solkräm ;D

HAHA det ser ut som om jag har haft ngt vid bröstet & uppåt x)

   

 

Av Dessan & Emma K - 12 juni 2013 15:48

Bussen går 15.48

Av Dessan & Emma K - 12 juni 2013 00:02

Skrev ett litet spontant citat nu såhär innan jag går & lägger mig!

Vi höres senare!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards