klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Dessan & Emma K - 10 juni 2013 16:05

tråkig dag(lektionerna) men kompisarna livade upp den ^^

Får iaf B i svenska & det är jag nöjd med!

Annars så nu så har jag gjort en NA uppgift klart och skickat in den(inne på onsdag), näst sista i hela ettan som ska vara klart! :D

Nu så ska jag ändra lite i 00.31(har inget bra namn på den C:), små saker som jag kunde gjort bättre igår.

Duscha ska jag med göra :p

& sen så är pappa sjuk oxå, stakarna :/

Kollade precis på denna grymma killen, lööv that voice!

OTH, FILM SEN? WHO KNOWS? ;D

Aja vi höres!

   

Av Dessan & Emma K - 10 juni 2013 09:19

Hej på er,

hoppas att helgen har varit kanon!

Min helg har varit helt underbar!

I lördags började jag dagen med stallet & ett härligt ridpass ute i paddocken med finaste pållen. Sen blev det jobb mellan 14.30-21.00 Körde sen till hjärtat. ((:

Idag började man med ett besök hos tandläkaren & så har man en massa saker att fixa med resten av dagen. ((:


Igår hade jag & älskling 1 år. Snacka om att tiden går fort! Jag älskar dig så otroligt mycket <3

 

<3

 



Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards