klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Dessan & Emma K - 2 juni 2013 22:02

asså hade ngn konstig inställning(vad f*n tänkte jag med.. -.-) & ja hela alltet gick ju nt så bra..

Iaf så kmr några bilder här:

                             

Av Dessan & Emma K - 2 juni 2013 19:13

mhm jag är så trött så jag ORKAR NT att skriva rent PSY idag, blir imorron ist, dela upp.

Annars så koml jag till stallet vid 10, okej nja kvart över då, var ju & tankade innan ;)

Sen så tränade vi program 11 & ja det känndes väldigt bra, kännade mig taggad & hästen fungerade super!

Sen så blev det lite fel pga av mig  i början när vi red sen på uppvisningen men inget märkte det som tur var ^^

Annars fungrade det super, jag, hästen alla andra osv = YEY ;D

ledde även två andra nummer & red till Skepparslöv(de är uppdelade & orkar nt förklara anledningen).

Rida dit var skoj men när vi släppte de så sprang de ca 10 m innan de bara käkade, nt precis som i brearöd där de springer som galningar ;)

BTW OM NGN FILAMDE VÅRT NR SÅ KAN NI VÄL KONTAKTA MIG, SNÄLLA? :D

nu har jag hunnit duscha,käkat & ska fixa lite annat + vila för trött det är jag både i skallen och i kroppen C:

Vädret haha asså, det började regna efter vårt nr!

Lite komsikt med tanke på att vi var nordisk mytologi(jag vart väldigt stilig btw ^^D)

Hästfri nu några månader, får hälsa på min häst nästa vecka :D

SÅ NU FÅR DET RÄCKA, VI HÖRES!

   

Av Dessan & Emma K - 2 juni 2013 18:53

Känns gött att redan vara inne på första sommarmånaden, me like!

Resten av veckan har varit full fart, därför den dåliga uppdateringen.


I torsdags blev det först jobb mellan 9.30-13.30 Sen blev det stan en sväng med Oliver & Emelie och åt en trevlig lunch tillsammans med dem. Fixade även kartonger till söndagens vårshow. Blev sen stallet för ett pass med finaste pållen innan man begav sig till jobbet för nattpasset. (:


I fredags jobbade man till 10 på förmiddagen & sen snabbt hem för att fixa sig iordning innan man hämtade Arne & Emelie för att sen köra till Bollerup & Amandas utspring. Sen blev det studentfirande resten av dagen/kvällen! :D


Igår blev det en stalldag. Red ett morgonpass med finaste pållen, putsade alla grejerna, fixade även min hemgjorda riddarutrustning av papperskartonger, silverspray och balaband med hjälp av Emma N och sen blev det lite fixadag för att få iordning vårshowen. På kvällen blev det grillfest hos Caroline med mycket trevlig folk! :D


Idag var det vårshowen som stod på schemat och den var super! Duktiga ryttare & personer som gjorde att den blev toppen! ((:


Hoppas att er vecka har varit bra & ni får ha en fortsatt trevlig söndagkväll! (:

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards