klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Dessan & Emma K - 25 maj 2013 22:49

# dagens andra hiss idag då ;) hissar iaf filmen WARM BODIES som Emelie tipsade mig om, så jädrans bra! ^^D

   

Av Dessan & Emma K - 25 maj 2013 16:30

# jag vill hissa mitt "hårspray" som gör att håret blir lite mer sommrigt & för min del lättare att jobba med! Tar på det när jag flättar/fixar det och varanan gång annars! Tre sprut samanlagt, höger,vänster & i mitten! Fungerar jätte bra, känns verkligen sommrigt! :D

   

Av Dessan & Emma K - 25 maj 2013 16:05

jajemen denna visade S mig för några dagar sen & sen så lyssnade vi lite på den igår, wunderbar!

 

Av Dessan & Emma K - 25 maj 2013 14:24

Blev en väldigt rolig kväll igår, haha lööv my friends!

La mig vid halv 1 ;)


Vakande vid lite över 11 utvilad men ändå med huvudvärk idag:/

Tog en dusch(som fixade huvudvärken^^) och fixade mig lite innan jag började att städa rummet C:

Annars har jag käkat,kollat på tv & tja chillat ;)

Har lite funderingar på att ha en "Emma" dag idag men samtidigt nt, hmm aja det blir som det blir.

Imorrn blir det en relativt hektiskt dag:

1. Kolla till en outfit till våravslutningen i stallet med Eivor vid halv 11

2. Phohshot i stallet efter lunch

3. Hem och fixa mig för att åka till farmor så vi är där klockan 4.

10 saker ni nt visste om mig kanske, jeeds, rummet,kamerna osv?'

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards