klabbarpsmupparna

Alla inlägg under april 2013

Av Dessan & Emma K - 13 april 2013 23:32

jalla jalla filmer om dagen + händelser kmr upp imorgon!

Ville bara säga att jag fick två fina saker av kusin Linda idag, ene everest "jacka"(kmr nt på namnet nu) och en väldigt snygg kläning som satt jätte snyggt! :D

Så glad!

Läxorna gick mkt fortare än förväntat ;o

Har btw glömt & säga att jag köpte nya örhängen som jag använde idag, coola sådana va? ;p

   

;-)

Av Dessan & Emma K - 13 april 2013 17:25

Fixar mig inför faster nu, trött i mina små ben men bara bra det ;-)
Har haft an Amazing day än så länge!
Det enda som händer ikv är att när vi kmr hem så ska jag börja skriva rent PSY arbetet och svenskan :-)

Av Dessan & Emma K - 12 april 2013 18:38

                                                                                               

Hope you liked it!

 

Av Dessan & Emma K - 12 april 2013 18:36

                                                                                                   

-------->

Av Dessan & Emma K - 12 april 2013 16:19

en super glad Emma som lyssnar på Be alrigt IGEN ;D

No homeworks today that needs to be working on today, only in the weekend! (ska btw till faster i yngsjö imorgon kväll & fira pappas födelsedag)

Ska nog kolla igenom bildern från påsklovs hoppningen & sen lägga över på Natahlies USB bilder på Cafe från dressyrtävlingen C:

& ja fixa med 00.30 gänget + CD omslaget(haha det visste ni nt ;o).. :)

Ni ska iaf få se videon från igår här:

Ta dett lugtn för helgen innebär stalljour C:

 

Av Dessan & Emma K - 11 april 2013 21:48

i början känndes han seg & trött + att han nt lyssnade specielt bra på skänklen, here wo go again tänkte jag.

Red mkt volter,från trav t skritt ett halv varv & bakdelsvängingar 360 grader för att mjuka upp honom och han blev tillsist så mjuk så att jag tyckte att en galopp funkade :)

Lyssnade segt på fattningen men han fattade iaf och när jag hade gått ett halv varv av smackningar och skänklar & ingen respons så la jag till spöet och han vaknade till(suck vrf gjorde jag det nt innan).

Han var sedan bättre i andra varvet och han sög på bettet hela tiden(kosntigt då han liksoms segade till nästan hela framridnigen..) och hoppade då 5 & halvan IGEN.

Först på fattningen så segade han igen & sen rapade jag till spöet & han vaknade till.

Andra gången vi kom så verkade han ha koll på vad som hände & det känndes som det brukar, thank god tänkte jag.

Bäst var nr 3 - det sista då han varv på G och lyssnade både för skänkel, smackning och spöet :)

Hoppen annars är jag super nöjd med, kom rätt & fick fina språng! ^^

Hihi min lilla ponny som är super sexig i sin solbränna ^^D

Annars kmr film upp ikv innan jag går & lägger mig(om jag nt blir skit trött för då kmr den imrrn) C:

två gamla bilder :*)

     

Av Dessan & Emma K - 11 april 2013 15:21

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards