klabbarpsmupparna

Alla inlägg under april 2013

Av Dessan & Emma K - 25 april 2013 16:29

Hej på er,

hoppas att ni njuter av det fina vädret!


Igår kväll körde man till hjärtat, myysigt!


Har jobbat några timmar på dagen & har även fixat ärenden. Blev en go promenad i det fina vägret & har sätt sista avsnittet av Helt Sjukt för denna säsongen.


Senare idag blir det stallet. ((:


Ha en fortsatt bra dag alla!

 

Bild från slutet av April 2012 (:

 

Av Dessan & Emma K - 24 april 2013 18:31

plugget alltså & tog lite foton då med, haha *suck* på mig själv ;p

Aja tog lite tid innan jag kom på att jag skulle blogga, satt precis & funderade på att sätta igång en film elr en OTH skiva ;)

& ja har lyssnat på Z.L - She´s not me HELA TIDEN OFC ;D

Hare gött vänner så hörs vi!

   

Av Dessan & Emma K - 24 april 2013 15:33

Rekommenderar alla till att läsa denna artikel, speciellt tjejer/Kvinnor! (:


http://livsstil.se.msn.com/traning-och-halsa/de-b%c3%a4sta-r%c3%a5den-du-f%c3%a5tt-fr%c3%a5n-din-mamma


Mamma, dotter och baby (© Getty Images)

 

Av Dessan & Emma K - 24 april 2013 15:31

Asså gus så stress det blev till bussen!

Som gladerligen så var bussis snäll & väntade på oss! :D

Kändes så konstigt att gå i skorna i början x)

Men nu när man har lärt sig hur man ska trampa,att ta upp benen mer osv så funkar det jätte bra,trivs verkligen! ^^

Haha sen så var det ju varmt i morse + de gamla bussarna = VARM EMMA :P

Aja resten av dagen har varit mkt bra, jobbat ikapp i matten, börjat på nytt inom no:on med Rosei & en rolig engelska med datorerna inför NP :D

Ska ta det lungt som imorgon, bara en läxa som ska göras SEN.

Pappa ligger hemma & mår nt så bra så idag får jag vara lite tysatare med det som jag gör ;)

Aja ska fixa lite smått & gott på datorn hade jag tänkt! ^^


NP SV på morgonen halv 9 imorgon,mat, ca 30-45 min samhälle & sen sluta :)

Så jag har frågat om Tess vill fika med mig eftersom jag ska träffa Fasterx2 + kusin på The Body Shop med makeup träff klockan 3 (slutar 5 över 1) C:

VI får se vart det leder :D

skriker jag elr är jag trött? Vem vet ;o

 

 

Av Dessan & Emma K - 24 april 2013 13:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dessan & Emma K - 24 april 2013 12:05

Sorry för att min uppdatering inte har varit tipp topp men jag kan säga att de 2 senaste dygnen har varit bra.

Red finaste pållen både i måndags kväll & igår kväll och han gick superfint båda gångerna!

Har hunnit med yttligare 1 pass cirkelgym till. ((:

Storstädningen är avklarad.

Igår så kom även hjärtat till stallet, underbart!

Och ett stort tack till Emma för den fina filmen ifrån i måndags! ((:

Ha en fortsatt bra onsdag alla!

 

 

Av Dessan & Emma K - 23 april 2013 20:19

Vrf? Jo för pappa kom hem med ett paket till mig!

Med vad? Jo mina PLATÅ CONVERSE I BLÅ, IIIIIIH SÅ GLAD! :D

Satt som en smack dessutom C:

Ska bara snöra de innan jag börjat att använda de imorgon, platå på ca 5 cm ^^

           

Har även hunnit att plugga en del så nu ska jag som innan pluggandet, ta det lungt :)

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards