klabbarpsmupparna

Alla inlägg under april 2013

Av Dessan & Emma K - 7 april 2013 17:46

Gästerna kom som igår klockan 1 & åkte hem för några minuter sen C:

Ännu en gång trevligt :)

Har iaf fått en del saker & här får ni se:

Pappa har lämnat in så att min tecknig från Rom är inramad,blommor, kuvert med 90% pengar i, saker ifrån the body shop, grymt snygg skinnjacka,påskägg, skålar till min fin porslins samling, armband och lite små grejer till naglarna & ögonbrynnen(vero moda): 

       

ego pic här ja ;D

 

ikv är det bara ponnyakuten planerd, tar ett lugtn skulle jag annars gissa på :)

KANSKE påbörjar att gå igenom träningsbilderna..

 


Av Dessan & Emma K - 6 april 2013 21:55

har haft en underbar födelsedag, grymma pressenter (kmr mer folk imorn så då får ni se) & älskade släkten! :D

& ja älskade outfiten!

Blev persika tröjan(som ni har sett) och tights med min vanliga kjol, mjaow!

Kusinerna åkte precis & ska därmed jobba på redigeringen och kolla på OTH C:

Här får ni lite bilder:

     

lovely   

btw nu ligger bilderna från i fredes inne men orkar nt just nu kolla på de..

 

Av Dessan & Emma K - 6 april 2013 09:55

åhh så glad jag är idag! :D
Har redan fått jätte fina & bra saker, iih!

Kom ihåg klockan 1 gäller det! ^^

   

:)

Av Dessan & Emma K - 5 april 2013 22:29

well ni vet hur det blev med ridningen & bilderna kmr upp här när jag orkar & har tid C:

Fotade hoppningen & när Josssan, Amanda & Cornelia red i paddocken ;)

Kom hem vid halv 4 & har förberätt inför imorgon när gästerna kommer klockan 1 & nu så kollar jag på OTH + fixar med forts på 00.30(mer på jeeds blogg) :D

Ha de fett gött så höres vi!

haha lekte lite med kameran igår x)

   

Av Dessan & Emma K - 5 april 2013 16:46

Dagen började med frukost & soffläge framför 2 svenska polisfilmer, en Johan Falk & en Irene Huss. Båda polisserierna kan jag verkligen rekommendera, de är sjukt bra!

Blev sen lunchbuffé med pappa på China Wall, så nu rullar man fram haha ;)

Nu laddar man upp inför kvällen!

Ha en go fredagkväll alla ((:

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 5 april 2013 11:22

Trodde det var hoppning klockan 12 idag.. Men nej. Rider igen den sen såklart och har kameran med mig så fota blir det iaf! :-D

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards