klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Dessan & Emma K - 29 april 2013 20:29

imorgon så är det ju valborg & då ska vi t Joel i Åhus & fira så jag lägger antigen två/mer elr mindre mobilinlägg elr om jag lånar hans dator men annars tar jag nock bilder & ger er senare!

Annars ingen update även om vi slutar tidigare så ska jag,Sara & Chris hem t Sara & sen t mig :)

NY NÖTTAR LÅT:

 

Av Dessan & Emma K - 29 april 2013 19:40

ååh ännu en gång ett väldigt bra pass som gör Emma glad!

Han hade energi idag och vi red kadrilj förutom i början då vi red själva.

Red mkt på volter,halter med och utan ryggningar, 3/4 bakdelsvädningar i hörnen där han hade en okej form men med energi som sagt.

Sen red vi kadrilj då & ja blev skänkelvikningar på tre olika håll,serpentiner,volter vid B/E och A/C m.m

Till en början så hänger vi med rätt så bra & det jag fokuserade på var att få upp energin ännu mer så att vi hann med i svängarna & när vi var där så jobbade vi på formen..

& GUD så bra han gick,perfa liksom, energin från hela kroppen,helt underbar form,lyssnar helt exelent på hjälperna m.m

Skänkelvikngarna sitter sjukt sjukt bra nu med, åååh vad jag älskar min ponny!

& i galoppen så körde vi även kadriljs saken & gick lika perfa då med bakbenen,formen & energin osv!

JAG VILL BARA SKRIKA UT HUR MKT JAG ÄLSKAR PONNYN!! :D

Han blev trött mot slutet där och jag gav han faktikst tillåtelse till att vila eftersom han hade gått så bra och det var inte för att han nt ville utan för att han nt orkade som han gjorde det C:

Gick sedan bra även när vi skulle lägga ner de :)

Anne sa dessutom att han gick väldigt bra & som svar sa jag "ja han känns väldigt bra!" :D

Nu känner men ännu mer muksler på han + att han har blivit rund igen(gick ju ner efter han vart sjuk) ^^D


Inga läxor nu heller så jag ska duscha,fixa mat(pappa är borta ikv) och sen faktiskt fortsätta att kolla på "Portkod 1321" som jag började på igår, riktigt bra serie!

PUSS ;*

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards