klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Dessan & Emma K - 26 april 2013 17:24

började med att vi skulle ut å stan & intervjua folk jag & rosie som grupp + sara & hennes frågor :)

Haha vi frågade en gammal gubbe som var lite förvirrad, asså jag skojjar nt x))

Haha men ja sen en vid torget & sen så var det ju ingen där sådär 8 på morgon så vi gick inom konserthus hållet,antonskolan,sjukhuset,maxi & sen till skolan :D

Fick många svar & väldigt trevliga folk ^^
Vi sa att vi tar att var tredje gång så är det Emmas som frågar osv & det systemet funkade bra!

Men fick sko skav redan då så har gått med det hela dagen, ajaj..

Så jag har lite ont i fosingarna nu ;)

& sen ritade jag lite på Joel igen & han på mig & så "slogs" vi lite, han slänge ut mina älskade pennor,jag "slog" lite på honom & tvingade att hämta de igen medans jag gick bakom honom & sen försökte jag under  tre timmars lektionen att rita på honom osv xd

Men så blev han nog LITE trött på mig så jag "bad om förlåtelse" & jag hopaps att han inte arg C:

Han sa iafatt han nt är det så aa hoppas inte ^^

Iaf nu är jag hemma igen & har börjar att skriva rent naturen, 1 och 75% sida på två av fem ark.

YEY sex sidor max + att jag ska sriva till i slutet, känner att platsen kmr att bli problem..

Aja det är ju YOHIO konsert idag i stan, synd att jag nt är ett fans av honom, annars hade jag nog gett mig ut med ngn & kollat :)

Händer nt mkt sånt i lilla Kristiastad för de unga, tja mer än YLLAN fester men idag var det bara för de i årskurs 6-9 -.-

Aja är i vilket som helst väldigt trött så jag tar det lugnt & vilar upp mig, tidigt imorgon till Örkeljunga för att fira tvilling kusinerna tolv, tar en timme att komma dit + tar tid att fixa sig.... 

HÖRES IAF SNYGGINGAR!

(& nej det var inte alls kallt med tights idag)

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards