klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Dessan & Emma K - 23 april 2013 20:19

Vrf? Jo för pappa kom hem med ett paket till mig!

Med vad? Jo mina PLATÅ CONVERSE I BLÅ, IIIIIIH SÅ GLAD! :D

Satt som en smack dessutom C:

Ska bara snöra de innan jag börjat att använda de imorgon, platå på ca 5 cm ^^

           

Har även hunnit att plugga en del så nu ska jag som innan pluggandet, ta det lungt :)

 

Av Dessan & Emma K - 23 april 2013 17:15

har hittat en ny nöttar låt,love it!

 

Av Dessan & Emma K - 23 april 2013 16:08

Vi hade ju NP i SV idag, läsförståelse & det känndes hyfsat(läser boken av ett utdrag som var med där så känndes igen det) :)

Sen så gick jag med shorts och tajts + mina gula t-shirt, nt kallt alls faktiskt C:

Dagen har rullat på och sista lektionen så FLYTTADES ännu en gång arbetet fram om socialpsykologiska som jag lämnade in för två veckor sedan.. *suck*

Men vi har ingen PSY på två veckor,yes!

Nu så har jag pluggat lit TY till NP & ska ta ett lugtn för sista plugget som ska göras är att skriva på No:on som jag gör ikv efter vi har käkat :)

Annars så börjar jag ju 5 i halv 11 imorgon, älskar onsdagar!

Hade en kort photoshot i förrgår, inget seiöst elr elr så man jaja C:

Sen så målade jag mina naglar i tre olika gröna färger för två dagar sen & igår mina tånaglar i den färgen som är på långfingret och tummen:  

från "photoshoten" 

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards