klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Dessan & Emma K - 22 april 2013 22:08

Det kan hända att den inte går att se på, säg til isf! :D

 

Av Dessan & Emma K - 22 april 2013 21:02

jag är mycket nöjd med dagens pass :)

Kan börja med att säga att jag fick fram min dåliga sida när jag tänker i förväg vaf jag ska tänka då det ALLTID blir tvärtom och jag får totalt hjärnsläpp fast jag vet vad jag ska göra för att fixa det.. -.-

T.ex tänk på ytter och inte framåt med överlivet och då blir det åker med med ytetr ich lutar mig framåt.

Fick det de 2 först minuterna i skritten och sa till ig själv "sluta tänk nu Emma, rid!" så då började jag rida som jag ville och efter ca 5 fick jag han där han ska gå(förvånad eftersom han la sig själv vilket betyder att musklerna börjar att ge sig).

Red väldigt basic saker.

Sen blev det mycket arbetstrav med galopp tidigt där han bar upp sig mkt bra i traven under arbetestraven men sedan orkade nt riktigt när vi skulle rida lätt i slutet & knappt att jag gjorde det MEN vi klarade oss med nöd och näppe.

Volter,skänkelviknigar rakt upp,åttor,snett igenom,halvt igenom,bakdelsvändningar,halt med ryggning osv i traven.

Super nöjd här då han som sagt låg rätt,lyssnade varsamt på halterna och flyttade undan.

Galoppen så skulle jag emellanåt velat han honom lite mer nedåt och han lyssnade direkt när jag fattade, han gick mer än nöjd enligt mig :D

La sedan ner de och då sökte han sig bra nedåt C:

Red sen ut en liten sväng vilket var super skönt :D

Det är så skönt för att Anne märker skilllnad på honom och beröm för det är jag så glad över + att han var så glader idag vilket brukar leda till att han är lite piggare ^^D

Åhh älskar att han musklerna börjar att komma!

 

Iaf nu så har jag hunnit plugga lite & ska klippa ihop en film från träningen som Dessan har gjort som hag filmade :D
Länkar den såklart här när den är klar!

btw jag har hittat ett blåmärke till, på högra benet "suck"..

 



Av Dessan & Emma K - 22 april 2013 16:16

ååh sovmorgon till halv 11 idag, lööv it!

Tog det lungt imorse innan jag gjorde mat och gick till bussen(tog kvart i och trodde att jag skulle få en kvart på mig att komma och göra i ordning mig till idrotten som börjar 10 över 12 men nej kmr in hel och stressar ihjäl mig, hinner precis men vart väldigt varm), väl inne på idrotten körde vi multiboll som var skit roligt men Rosie skadade sig dock så hon fick åka hem + att vi var några som hjälpte henne så vi kom lite sent till matten :)

Men det visste läraren om så man hoppas att han nt sätter frånvaro och att det inte var jätte illa med Rosies fot C:

Iaf så var matten sista & vi skulle bara inom och bestämma sminkträff till mig och min ena faster + kusin till torsdag klockann 3(slutar tidigt den dagen då vi nt har svenska, NATO prov på morgon o SV) och sen påvägen till bussen så ser vi Chriz och snackar lite med honom innan vi drog hemåt :)

Nu så chillar jag men en macka & snart drar jag till stallet och sen vet jag nt hur det blir med träningsinlägget idag då jag har lite jag måste göra i läxväg men jag vet nt om jag tog hem det(orkar nt kolla det nu) :)

Men iaf hoppas att det inte regnar på träningen och vi höres!

ÄLSKAR FORTFARANDE DENNA LÅTEN:

 

Av Dessan & Emma K - 22 april 2013 15:42

Hej på er,

hoppas att ni har haft en bra start på veckan!

Idag har man först ätit en god frukost hos min farmor, städat av rummet, varit på ett pass cirkelgym & så gick man en runda.

Senare idag blir det att fixa lite middag & stallet (:

Ha en fortsatt bra måndag alla!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards