klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Dessan & Emma K - 17 april 2013 20:45

Sista är på mig och Rosie :D

         

Av Dessan & Emma K - 17 april 2013 20:17


   

Av Dessan & Emma K - 17 april 2013 15:54

vaknade så perfekt idag!

Hade en super mysig dröm, gaash!

Sen så duschade jag ocg började att fixa mig & då kom sara :o

& bara bussen går om 4 minuter så den gann vi inte med & ja kom såklart sent & vi tog de andra bussen, hann diskutera en del ;p

Sen så kopplade jag inte alls på matten & så skulle vi göra "många" tal i matten & fastnade på nr 3 & ja sen efter det så slutade vi.

Jobba hemma tänkte jag men efter en stunds grubbling så kom jag fram till att det är bättre att jag lugnar mig & låter allt sjunka in & gör det i helgen ist :)

STRESSAD EMMA!

Sen på no:on gick det bra och på engelskan så gick det sämre än väntat.

BTW på no:on så hade snackde vi lite om tvåan där jag blev ARG så ja jag är fort lite arg.. :/

Fodervärdsmöte ikv klockan 6 & pappa kör oss & ja sen är det inte mer planerat ikv :)

Glömde igår att OTH nr 7 är 3 ist 2 timmar så jag tänkte kolla klart på det nu innan mötet C:

BTW älskar remixen av D Y W C :D

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards