klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Dessan & Emma K - 15 april 2013 19:52

ååh jag är verkligen jätte nöjd med honomo idag, vart värd att rida igenom han igår!

Vi började att rida lite i skritten och snabbt trava(arbets) lite för att vi skulle göra lite gymnastik övningar då vi red barbacka och i paddocken(först ute nu ju :D) med min tunna tröja & blev varm i den  :)

 

Gjorde mest volter & en skänkelvikning som kändes väldigt bra :)

& han la sig rätt från början och det känndes okej sen när vi skulle börja trixa lite.

Kan ännu en gång konstatera att jag har väldigt bra balans & en super häst!

Red igenom han under tiden vi nt gjorde övningar för att han skulle "hålla" sig C:

Sen så red vi vanligt igen & då blev det skänkelvikningar(snett och körde själv mot vägg),bakdelsvändningar, halter med och utan ryggningar ,volter och ja galopp..

Åhh han gick där han skulle & min sist var super duper!:D

Han lyssnade,flyttade & ja energin hade han ^^

Märktes specielt i galoppen då han tog i mycket bättre med bak än vad han har gjort innan(förutom igår).

ÅÅH han var så fin,känndes som den gången när vi red ute efter betet och han gick som en klocka, bästa passet på länge kan jag lugnt säga!

Fick även beröm av Anne! :D

ÄLSKAR MIN UNDRBARA HÄST! 

Älskar dessutom när han är så glad under hela passet, han är glad och kan nt mer än att säga att han trivs med mig :D

Beröm gör en del av det jajamen ^^

Haha sen så konstigt nog så var det stimulerande att höra ljudet ifrån örhängena när jag red :P

Men aja en mkt nöjd Emma iaf!

Ska se om jag kan få några bilder av Cornelia & Jossan T sen som kmr upp här! ^^D

 

bara PSY grejeset ikv som ska göras klart & det är nt mkt då SV är flyttad till nästa vecka & det kan jag fixa med senare/i helgen ^^

 


Av Dessan & Emma K - 15 april 2013 15:59

Hej på er,

hoppas att er dag har varit bra!

Min dag har varit lugn. Blev lite sovmorgon i morse & en god frukost i soffan. Hann städa av rummet innan det blev dags för att bege sig till cirkelgyms-passet. Sen blev det soffläge efter & ringde lite samtal.

Senare idag blir det info-möte och ett ridpass. Bra start på veckan!

 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards