klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Dessan & Emma K - 2 april 2013 20:11

möte upp Jossan vid 2 på skolan, gick hem och fixade lite till torsdag,gick till konsum för att köpa ben & jerry´s( + oreo=yami), kolla på film, bestäma att vi ska äta på Wä pizzeria & stannade där i två timmar C:

PROPP mätt verkligen & åt då inte ens halv, inte konstigt med tanke på att jag knappt har har ätit vanligt på nästan 5 dagar ;)

Har lämnat Jossan så hon tog bussen hem innan & sen så vart Sara & Louise ute & lekte med vovven så då joina jag en liten stund & nu sitter jag här igen C:

B&Jn var super god, åt dock bara 1/5 men MUMS!

Sen så super trevligt att träffa min älskade Jossan, ett antal månader sen sist :/

Men pladdrade på en massor & ska ju även träffas igen på torsdag tsm med Essie & spela in i Essies hus, lööv it!

sexii bitch down there ^^D

   

Nu är´e OTH som gäller & kanske att fortsätta på B&Jn ;D

 

Av Dessan & Emma K - 2 april 2013 17:09

Hej alla,

hoppas ni har haft en skön påskhelg!

Min påskhelg har varit super! Jag skrev ju ett litet inlägg i söndags, men kvällen fortsatte & även resten av långhelgen.


I söndagskväll så blev det först middag på Bånken med familjen & min kusin, mycket trevligt. Blev sen björket med Emma A. Blev verkligen en toppenkväll med ett gäng goa människor! Tack för kvällen alla ((:


Igår blev det först ett dressyrpass med finaste pållen på förmiddagen. Sen blev det lite fix i stallet innan begav sig hemåt, för att sen göra sig i ordning innan man körde till hjärtat.


Idag blev det först jobb mellan 9-14. Har även städat mitt rum ordentligt. Sen blev det soffläge framför en Irene Huss-film. Älskar verkligen de filmerna!


Nu får ni ha en trevlig tisdagkväll alla!

 

Bild från Björket!

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 2 april 2013 11:53

imorse ringde sara & sa att Lollo & seth och ja Sara var på promenad så då kunde de komma till mig C:

VÄRLDENS GOSIGASTE & SÖTASTE HUND! ^^

Åhh vad jag älskar den, snor den inatt ;p

Haha nää men de stannade en stund, trevligt trevligt :D

(bild från Saras FB)

 

Senare idag ska jag hitta på ngt med Jossan & ja vad det blir får jag la se ;)

Gjorde ett litet "schema" av det lilla som ännu ska hända så ni kan hänga med:

 

De med frågentecken fattar ni nog att jag nt vet vad jag ska göra men har planerat på att fixa lite med bilder om jag har fått USB minnen & jag kompis såklart ;)

nu ska jag ut & sola,see ya!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards