klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Dessan & Emma K - 26 mars 2013 21:49

att jag fort känner mig svag,har ont i halsen ont i huet...

JA JAG ÄR SÅ GLAD! -.-

Nej men asså jag har varit så hela dagen & orkar knappt att gå + att när jag hostar så är det som att få en smäll i huet -.-

Aja jag lever,right? ;)

Kollar igenom lite gamla vidoer nu.

Ska kolla 00.30 sen samt OTH innan jag somnar vilket blir tidgare än förväntat enligt mina kroppsberäkningar..

btw kmr att klippa ihop en åsikt video sen med en massa olika åsikter & tycke som jag har börjat jobba på lite här & där C:

Feeling of the day? ;)

   


Av Dessan & Emma K - 26 mars 2013 16:27

Känns gött att veckans storstädning är avklarad!

Så jag belönade mig med soffläge & kollade på American Pie-the Wedding. Alltså jag bara älskar dom filmerna!

Senare idag blir det stallet! (:

 

Av Dessan & Emma K - 26 mars 2013 15:56

har varit en bra även om jag vaknade upp med huvudvärk, nedkyld & ont i halsen C:

Usch ja..

Men har haft varma kläder hela dagen som man nt blir bra!

Sen så redovisningen i samhällen gick väldigt bra & PSY känndes även bra, nästan 21 sidor ?!

Aja nu är jag läxfri denna + nästa vecka (gör ju bara i extra tyskan) AND I LÖÖÖV IT!

Tänkte inte jobba i TY idag utan OTH blir det & sen chilla, 10.25 börjar jag imorrn! ^^

Nu har jag iaf byt till jogging,satt upp håret & byt hoodie, see ya!

 

SHEISE jag måste ju gå igenom tävlingsbilderna oxå..

Det ska jag nog hinna med denna veckan, I hope!

 


Av Dessan & Emma K - 26 mars 2013 12:08

Hej alla!

Hoppas att ni har haft en skön helg & en bra start på veckan ((:

Jag har haft en mycket bra helg:


I fredagskväll blev det att jobba några timmar, nice!


I lördags blev det jobb mellan 7-14. Sen blev det direkt till stallet för att förbereda inför söndagen & ett möte med Katarina angående hemsidan. Sen på kvällen kom hjärtat. Först blev det mys med familjen & sen blev det utgång till biljard.


I söndags var det årets första dressyrtävlning & första deltävlningen i Klubbmästerskapet. KM går i LB:1 & det blev Vinst för oss!!  Vi fick 196 poäng, 67 %. Finaste pållen <3

På kvällen blev det China Wall med hjärtat, Emma N & Henrik. Myys!


Igår blev det lite städning, träning, soffläge & en kväll med hjärtat! Bra start på veckan ((:


Idag har man hunnit med halva storstädningen & nu får man se vad dagen mer bjuder på!

Ha en bra tisdag alla!

 

<3

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards