klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Dessan & Emma K - 16 mars 2013 18:49

Gissa rätt på när bilden är taggen eller vilka/vem som det är och vinn en länk!

 

 

Av Dessan & Emma K - 16 mars 2013 18:08

som ni nog har förstått så har jag haft en väldigt trevlig stalljors dag! :D

det som jag ser som negativt har varit min ångest & tvångstankar om ...... :s

& sen så sa jag redan innan vi började att arbeta att jag leder inte, har gjort det nu i 5 och ett halvt år nu KONSTANT.

Jag orkar nt.

Så jag tog då ut en häst & bad att några yngre skulle leda men NEJ det kunde de ju inte..

& detta var på förmiddags grupperna & där travar de EN HEL DEL då de är mer ryttenerade än de på eftermiddagen(de på f kan liksom rida själva utan ledare osv..).

Så aa va 75% travning, vart lite sur efter det & ledde nt mer :D

Annars som sagt, great!(haha sara & jag failde lite när vi skulle lasta hö, why? ^^P)

Sara bjöd över mig för xbox men jag är helt slut & orkar nt idag, tar ett lugnt hemma liksom så man orkar mer imorgon ;)

Har pluggat,ska äta & chilla med pappsen :p

   


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards