klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Dessan & Emma K - 12 mars 2013 16:45

Har tränat ett pass cirkelgym tidigare idag. Det går lite framåt i alla fall ;)


Sen blev det handla lite. Hem & fixade en rejäl lunch för att sen slappa i TV-soffan.


Senare idag blir det stallet! (:

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 12 mars 2013 16:42

tack gud & lov att intenret funkar vanligt igen ;)

Idag blev ännu en bra dag tyskan vart bra,matten oxå samt att psy läraren var väldigt nöjd med vårt redovisning :D
dock hann vi inte med frågarna så det ska vi göra nästa vecka + korta ner och ta med det viktigaste dår vi ska göra det igen för minnets skull :)

Asså så mkt text / info är det, sinnes och komma ihåg allt :s

Tur att vi är 3!

Aja nu ska jag göra layout till Amandas A´s blogg som jag har lovat, börjar skicka filer och få till det :)

Gör för mesta det hela kvällen annars så pluggar jag såklart(bara No:on  &det känns ändå bra redan) så yää!

Sen bilderna som jag skulle lagt upp igår var en ifrån hemma när jag skrev & sen en från i söndes bara för att jag är smexig xd

   

kan inte mer än att älska mig själv :p


Sen så nöttar man ofc ROBINS låt nu ^^D





 sen så vill jag såklart tacka Dessan får den fina komplimangen! :D

   



Av Dessan & Emma K - 12 mars 2013 10:36

Hejsan!

Min uppdatering är verkligen kass för tillfället, men har inte haft tiden dessa dagarna.


I fredagskväll så blev det en stund på biljard med grabbarna, trevligt trevligt!


Blev upp tidigt på lördag morgon för att rida ett pass med fina Jocke som gick så fint så ((: Anne hade också lite teori med oss i mitten av lektionen. Tycker verkligen om det! Sen blev det såklart förmiddagsfika med gruppen. Alltid lika trevligt ((:

Blev en lunch på Fenix med min underbara vän Amanda innan man började jobba. Blev ett pass mellan 15.30-21.30 (:


I söndags blev det jobb mellan 8-21, niice! (:


Igår jobbade man mellan 7-14. Blev sen hem för att städa lite & fixa maten innan man körde till hjärtat ((:


Idag blir det träning, träning, träning! :D


Tack så mycket Emma för filmen & för den otroligt bra uppdateringen! ((:

 

/Dessan


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards