klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Dessan & Emma K - 11 mars 2013 20:18

ajje asså nu tog det tid att logga in, kunna trycka inlägg & nu så försvinner det & jag är tvungen att skriva om..

no way in hell..

Så drf säger jag kortfattat att idag var hästen pigg & jag var väldigt nöjd.

Jobbade suxesivt uppåt där en start att han gick precis vid lod & fick han till sist kom exakt där jag vill ha honom.

Skänkel,bakdels,halter,igångsättninar m.m är jag mer än nöjd över.

Slutorna fungerade nt idag.

Galoppen som var lite här & där funkade som bäst mot slutet men är även nöjd med honom de första gångerna, lyhörd och pigg.

Arbetstrav blev det mkt & i början känndes det som om inälvorna skulle ploppa ut men som tur är gjorde det nt de och det försvann med tiden.

Drog slutsasten när jag märkte att han blev trött att upplägget var precis lagom :)

Så aa en väldigt nöjd emma C:

& nu går det inte att lägga till bilder,kategiroer m.m tack google chorme..

//Emma


Av Dessan & Emma K - 11 mars 2013 16:23

en funny day at school, yää!

Svenskan okej, på idrotten kom min bitchiga sida fram(nt mot läraren elr min classmates) och sen fick jag reda på att jag fick C på matteprovet & matte som är mitt svaga ämne, scoore!

Kom hem lite i 4 & har jobbat med att kortat ner psy arbeter från 3 - 2...

& har fått ihop så att en mening blir på en sida, måste funka..

Sen så ska jag bara läsa igenom min del till själva redovisningen så ska vi gå ignenom det på långrasten imorgon innan Psykologin :)

Sen tyska & no ikv ;)

Sticker till sara ca 15 över 5 C:

Får la se vad osm händer på träningen idag, är faktiskt lite sugen på att rida ut men jaaa emma bestämmer nt C:

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards