klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Dessan & Emma K - 23 februari 2013 22:33

älskar er tjejer & jag älskar min pressent ifrån faster, tack! :D

har som jag säger i videon haft skoj, lovley yääp!

Vissar det jag har köpt,lite klipp ifrån dagen & hur vår dag har gått med lite "missar" eller vad man vill kalla de ;p

Ska bara tillägga att jag har på mig min nya svarta tröja, sitter som en smäck ^^
Blir nog lite bilder ifrån emelies mobil senare ;)


//Emma

Av Dessan & Emma K - 23 februari 2013 17:38

Skulle skrivit ett inlägg innan men appen ville nt ladda..
Aja ni får lite bilder nu ist :-P

Av Dessan & Emma K - 23 februari 2013 17:36

...Jag hade en egen blogg innan jag & Emma startade denna bloggen. Den finns fortfarande kvar även om den inte uppdateras ^^


http://dessithehappyface.bloggplatsen.se/


 

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 23 februari 2013 15:50

Hejsan!

Sorry för kass uppdatering, men som tur är så har Emma varit otroligt duktig med att uppdatera denna veckan! (:


På jobbsidan så har denna veckan varit kanon! Har fått en del jobbetimmar som man är otroligt tacksam för ((:


Har också hunnit med lite hästar denna veckan. Red i måndags, onsdags & idag. Har bara jobbat i dressyr. Kändes inte så bra de två första passen men dagens ridpass kändes kanon. Jocke kändes väldigt lugn, avslappnad & lyssnade otroligt bra. Tycker om den hästen <3


Har inte börjat med cirkelgymet denna veckan heller, har inte fått in det i planeringen. Fy på mig, men så fort jag ser ett pass som passar så ska jag boka det!


& så har man hunnit med att träffa hjärtat såklart ((:


Denna veckan har varit kanon!

Ha en go helg alla!

 

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards