klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Dessan & Emma K - 18 februari 2013 15:37

träffade Tess så vi tog bussen så vi var i stan vid 1 C:
Gick runt i en del affärer & hittade(snabb bilder):

   



allt är väldigt basic saker (yy´

Snackade jädrans i & det behövdes, ses ju nästan aldrig :/

Men riktigt trevligt iaf! :D
Om några minuter kmr Sara så ska vi reservera biljetter tills imorrn när vi ska på bio med en del i klassen ^^

Kommer bli as nice!

Efter bion ska vi hem till antigen sara elr mig :)

När det är fixat med biljetterna så ska jag bara ta det lugnt om nt sara vill hitta på ngt ;)
the old gang    Linnea, Jag, Jennie & Tess :D

  //Emma

Av Dessan & Emma K - 18 februari 2013 14:38

Veckorna rullar på & så var det en ny vecka igen!

Har fått en del arbetstimmar nu denna veckan som man tackar & bugar för, sweeet!


Förra veckan avslutades med söndagsmiddag med hela familjen samlad, myysigt!


Idag har man jobbat mellan 8.30-12.30 När man var hemma blev det att göra pannkakor till mig & far, göttans! Snart blir det att göra resten av kvällsmaten och senare idag blir det stallet.


Bra start på veckan! (:

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 18 februari 2013 01:02

Hittade precis en bra bild redigerings sida (....) :D

Skönt & ha det nu efter att den förra jag hade fick stängas ner :)

Aja nu ska jag sova för att min vänstra handled gör ont, vrf? 
ingen anning :/
FÖRE:
 
EFTER:
 
//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards