klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Dessan & Emma K - 14 februari 2013 21:35

jag är jätte nöjd med dagens lektion!

från början till slut!

Jag brukar bli stressad i början till hoppningen då alla travar väldigt tidigt & det vet jag i förväg så..

Men idag brydde jag nt mig om det alls.

(blir ofta framåt lutat då) Fick min dressyrsits och en häst med energi! :D
Red mkt på skänkelvikningar,halter,vända över, bakdelsvändningar, sk mot väggen, ryggningar och en del volter :)

& formen kom mkt bättre idag + enrgin bakifrån :D

Så till galoppen känndes han genomriden & jag vart super nöjd C:

Hoppade 5 & halvan & slutade på en 90 cm (1m på de andra) :)

Klockrena språng förutom en gång så vi kom lite tidigt men han var väldigt lyhörd, jag red väldigt fint, kom upp med ryggen & han var mkt bättre i mjukheten ^^ 

Han gasade på precis i svängen så fick hålla igen lite så vi inte skulle komma helt fel, piggis ponnis x)

Det jag nt är nöjd är näst sista gången vi kom in få jag nt riktgt var med med handen :/

Men annars SKIT NÖJD, är verkligen super glad!

Sen så gick det jätte bra för alla Sara - Älton, Lollo - Edington & Cornelia - Babben!


För mkt fritid kanske? ;p

   

Filmade nt men hopaps att ni klarar er utan de ;)

Sen så var Dessan på års mötet så hon hoppade nt ;p

Dags att duscha, seés & höres!

//Emma 

Av Dessan & Emma K - 14 februari 2013 17:21

en väldigt bra dag i skolan idag, roligaste denna veckan  :D

Efteråt så gick jag & sara på stan för att han skulle handla pressenter till hennes föräldrar ;)

Så hon köpte det & sen fikade vi C:

Well innan vi ens hade börjat kolla så träffade vi Jossan på stan, friskt nu yes! :D
Så vi snackade lite snabbt & sen gick vi & kollade i affärerna :)

Sen på fiket (som bara blev drickor för oss två) så träffade vi Alex & Fiffi :D

Innan det så hade vi träffat de innan vi träffade J & precis som alla andra så fick Alex (Fiffi hade redan fått innan precis som de andra i gänget) sin alla hjärtans dag pressent från mig & sara, en söt lite nalle ^^

Sen hem & hjälpte pappa lite + att han öppnade sin pressent med :D
Alla har varit så glada som har fått presenaterna = yey!

Nu så har jag snabbt bara klippt ihop en dans video som ni kan få se här:

Sen blir det träning ikv & jag önskar er en trevlig Alla hjärtans dag

//Emma


Av Dessan & Emma K - 14 februari 2013 00:00

 

//Dessan & Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards