klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Dessan & Emma K - 12 februari 2013 23:27

haha kom precis på att jag nt hade länkat videon x)

så här ni får ni mina tips(ger er exempel & jag hoppas att ni fattar vad jag menar C:)

Annars jag jag kollat på två filmer & yt surfat ;p

Go natt vänner!

//Emma

Av Dessan & Emma K - 12 februari 2013 17:22

Denna dag har inte riktigt varit på min sida. Det har i alla fall bara hänt en olycka idag ensålänge, men den räcker gott & väl..

Såhär gick det till. Jag har storstädat hela huset idag. Jag hade dammat av allt & damsugit och till sist hade jag bara att moppa golvet kvar. Jag hade börjat i några rum & skulle förflytta mig till andra sidan av huset och mitt i köket.. Pang! Där höll jag bara i handtaget till hinken och hinken var på golvet med inget vatten i, för det var på hela köksgolvet. Alltså jag skojar inte, det var som en pool inne i köket >.< Och där stod jag & höll i handtaget. Jag blev rätt trött, men det var bara att plaska runt för att få tag på en trasa & försökte fiska upp vattnet så gott det gick. Så nu håller man tummarna att golvet inte blev skadat.


Sen åt jag en semla för att jag skulle bli lite gladare och senare idag väntas stallet!

Ha det så bra sålänge!

 

/Dessan


Av Dessan & Emma K - 12 februari 2013 15:57

denna dagen har varit en sån där väldigt bra dag i skolan även om jag vaknade upp super trött & hadr PSY prov ;)

Haha så ka ndet vara ibland C:

Pappa ligger hemma sjuk så försöker hjälpa han så mycket som jag kan annars hade jag tänkt måla naglarna, göra en vad jag tycker är viktigt i film skapande video & ja chilla gärnet ^^

INGEN MER LÄXA, YES BOX! ^^
Sen gymmet så har jag ingen motivation alls så jag ska nog sluta att gå där..

Jag behöver ha ett mål med inprincip ALLT jag gör annars tkr jag att det är lönlöst :/

Så aa så får det bli :)

AJA här kmr en bild ifrån igår, lite mysig är den allt ^^
 
//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards