klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Dessan & Emma K - 9 februari 2013 17:42

så hoppade jag idag åttan blev det (blev precis som åttan ska vara).

& jag ännu en gång väldigt nöjd :D

Han har gått en handikapp innan mig + en knatte så jag var lite varsam med honom.

I skritten känndes han igenom riden och näst intill samma ska i galoppen, traven kändes han nt så igenom riden..

Jobbade på volter, bakdelsvändningar och skänkelvikningar :)

Väldigt nöjd med, flyttade & var lyhörd :D

I galoppen jobbade jag som ni vet på volter, ngn ökning & han lyssnade precis som han skulle(kändes tillsist som han var bättre i höger varv men inget som gjorde ngn större skillnad)

Hoppade bara 70 men vi hade flytt, bra fattnigar,lyssnade mkt bra & sprången satt :D

Det enda Anne sa var att han gör galopp ombyten ibland & jag känner nt det så vi diskuterar lite hur vi man kan veta när han kmr göra det osv(han är väldigt oförusägbar vid ombyten) och vi kom fram till...

Tja ingenting eftersom han nt vissar när han hade tänkt och göra det så är det svårt att hitta en orsak men ibland blir han lång & då gör han ju inte det men GASSSSH försökte ändå göra ett byte men det gick åt skogen ^^P

Ha det bra vänner!


han är min & bara min   

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 9 februari 2013 17:41

video om igår & idag med lite vad jag jogrde igår,tips,pyssel m.m :D

//Emma

Av Dessan & Emma K - 9 februari 2013 14:39

jag ska iväg så ni får vänta tills jag kmr hem igen så jag kan länka den ;)

Kan ge er en ledtråd vart jag ska, stallet :D

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 9 februari 2013 13:19

Här är ett par bloggar som jag rekommenderar!


1. http://linnolsson.se/




2. http://elvirahenningsson.blogg.se/

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 9 februari 2013 11:16

Gud vad man längtar till sommaren när man ser dessa bilderna!

 

 

 

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards