klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Dessan & Emma K - 7 februari 2013 22:52

& jag har tid över :o

vad är detta nu då? ;p

Haha nää men jag brukar behöva stressa & nt ens hinna länka videon ändå ;) 

+ att jossan har skickat lite fler filer(ihhh!)

//Emma


Av Dessan & Emma K - 7 februari 2013 22:27

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 7 februari 2013 21:57

idag är jag hel nöjd med både honom och mig :D
Körde mkt volter, bakdelsvändningar och "avbrott" :)

Jag taggad & en häst som lyssnar mer än bra, SCOORE!

Skritten & traven var det inte så segt som innan man nt pigg som han kan vara, okej liksom men man fick ändå väcka upp honom :)

Formen var la okej & han lyssnade väldigt bra för skänklen (ännu inga sporrar) :)

Sen i galoppen så vet ni att jag lägger ner handen lite för att han ska få en bättre form C:

Jag har på den senaste tiden börjat lägga volter & vända över + galoppera innanför just för att starka han + att jag står upp men med en lägre sists (hoppas att ni fattar).

Det har faktiskt hjälpt, han har liksom starkt sig och även om jag nt var på direkt när han la av så fattade han utan problem (dessutom väldigt fint ^^) galopp :)

Sen så hoppade vi 5 & halvan & jag är väldigt väldigt nöjd, fart, lyhördhet & så jädrans fina språng, vad kan jag mer begära? ;)

Jag själv har även börjat att stå upp & dunsar inte neri sadlen igen efteråt som jag gjorde innan,  gammla emma sättet kmr tbx igen ^^

Om jag ska han ngt att klaga över så är det sista hoppet då jag la han lite för tidigt men annars stämde allt (komo dock inte upp sig lika bra på sista höjningen men aja) C:

Hoppade upp emot en 85-90 :D


Josefin & Skotten på Vinslövs RF :D

 

Vill även passa på att tacka Natalie(foder ppå Café) för hjälpen med filmningen, så tack så himla mkt!^^

//Emma


xD

Av Dessan & Emma K - 7 februari 2013 18:58

Låg & slösurfade lite på mobilen igår och hittade bland annat dessa två underbara klipp från Hipp Hipp säsong 3 xD

/Dessan


Av Dessan & Emma K - 7 februari 2013 18:18

...Göra detta idag!

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 7 februari 2013 17:25

emm är hemma igen ;)

Haha skämt & sido C:

Hemma efter ännu en dryg dag i skolan igen (okej mest svenskan som var dryg, VÄRLDENS DRYGASTE LÄRARE trodde att jag skulle bokstavlig talat hoppa är stolen -.-)

Men nu är jag hemma igen ;)

Har gjort klart läxa tills imorrn + tills tisdag(för att slippa att göra det i helgen då jag antagligen ska till bollerupp & fota när Emelie tävlar P & J på söndag om jag hittar skjuts då pappa inte kan skjutsa :/)

Annars så snackar jag med Dessan på skype (stackars sjukling :/)& maten gör jag nog snart + att det såklart blir träning ikv ^^

Ska försöka få ihop en video oxå ;D

(känns som år sedan jag fotade, detta var nog någon gång i november tror jag, är taggad till tusen tills söndag!)

 

//Emma


aj.

Av Dessan & Emma K - 7 februari 2013 16:12

Samtidigt som man håller på att tillfriskna från en influensa så börjar en av mina visdomständer komma fram. Kunde den lixom inte vänta lite. Suck >.< Välkommen till vuxenvärlden! ;)

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 7 februari 2013 12:25

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards