klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Dessan & Emma K - 6 februari 2013 20:05

skolan som sagt idag, var la bra en av de bättre denna veckan :)

Efteråt handlade jag träningsbyxor(svarta) på staduim, hem till sara & snacka + spelade zombie spelet(gick bättre än vad jag trott för mig ^^) tills hennes mamma kom för att skjutsa oss till frissan (de skulle klippa sig & jag hade lovat sara att följa med) och sist innan vi körde hem så åkte vi & handlade på hemköp i tollarp (jag köpte marabou kakaor tills ikv & lim) & nu så har jag käkat två mackor och en risifrutti...

Inte alls sugen på mat idag...

Sen så har datorn lagat en del(5 ggr..) så då har jag hunnit med att plugga läsningen så det är drf kmr detta inlägget senare C:

Nu ska jag bara leta lite bakrundsfakta till svenskan imorgon, en av fem tesser som vi ska diskutera om :)

Datorn ska annars vila, den behöver nog det känns det som blir film/tv:n ist :D

Kännder mig inte alls taggad till skolan, mest stressad & denna låten lugnar ner en väldigt mkt:

//Emma

Av Dessan & Emma K - 6 februari 2013 16:10

Eller på väg att komma tillbaka! 

Har varit/är sjuk.

Började natten mellan lördag-söndag. Var på förfest hos en fd klasskompis till mig. Hade det super & var sjukt peppad och började festa till det. Precis innan vi skulle ut så började man känna sig hängig. Tänkte "aja, det går väl över. Man är väl bara lite trött." Åkte in till stan och jag satt nästan helt tyst hela vägen. Det är väldigt olikt mig. Vi gick in på Olearys där jag mådde sämre & sämre. Till slut så kunde jag inte stanna mer, så jag & Jocke körde hemåt.

När man la sig i sängen så insåg man hur mycket feber man hade.


Sen den natten fram till i morse så har man typ legat i sängen. Verkligen pina! Så nu känner man sig bättre. (:

Hoppas att ni har haft en bättre vecka än mig!


/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards