klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Dessan & Emma K - 2 februari 2013 21:55

Gick till final, lööv it!

Hemma igen ifrån farmor ombyt till jogging med min gröna humör tröja C:

Tänkte egentligen bara säga att jag blev så glad att de som gick till final gjorde det! ^^

David Lindgren - Skyline

&

Yohio - Heartbreak Hotel

 

Vet nt vad jag gör senare, får la se!

//Emma

Av Dessan & Emma K - 2 februari 2013 18:34

Denna helgen har varit grym ensålänge!

Igår kväll blev det en liten utgång med Paugarna, riktigt nicee.


Gick & la sig alldeles för sent och gick upp alldeles för tidigt. Haha men man får faktiskt skylla sig själv, fast det var så värt det! (: Blev jobb idag mellan 7-14 som man tackar & bugar för!


Har också fått en massa go musik från bästa bloggkollegan och lite klipp. Så snart blir det att börja redigera lite go-saker ;)


Nu taggar man inför ikväll! ;)

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 2 februari 2013 17:16

haha Rosie ifrån klassen la ut denna bilden ifrån i torsdes på fb idag ^^D

Jag & Sara är lite knäppa ibland, but I like it!  

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 2 februari 2013 14:09

vaknade vid 11 av att det ringer på dörren & så är det tidningd pojken som ska sälja tidningar x)

Haha aja jag duschade iaf efter att han hade gått, kollade lite på tv:n, damsög & gjort lite skol saker :)

Ikv(kl 18.00) ska jag & pappa till farmor & äta + kolla på melodifestivalen C:

Nu ska jag forts städa lite, fixa vid mitt skrivbord där jag sitter nu med mindre ramar & så där ;)

Så ha det gött folk! :D

haha bild ifrån 2009 tror jag xd

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 2 februari 2013 02:40

har haft en super kväll!

började då med bowling(gick sämst xd), äta (alla förutom Carl) på Pizzaboden och det fick bli en super god La Rosa sedan så stack vi hem till Joel(förutom Hampus, han skulle på annat) och började kolla lite på simpsons samt att jag la en liten update på bloggen & fb ;)

Sen kom Carl efter en stund så vi har suttit vid skype,ch,fb, spelat cod, spelat dart(träffade de gröna precis innan mitten!^^) och cyklat när jag & joel följde fiifi till bussen(snön hade börjat komma) med mina snygga klackar (vart allt lite trixigt) m.m :D

Haha kan säga att fötterna är trötta nu & jag är dessutom inte trött :/

Aja nu får ni en bild ifrån idag & sedan säger jag godnatt!

 

   

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards