klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Dessan & Emma K - 1 februari 2013 21:04

Hej på er alla,

Har knappt inte varit vid datorn under denna veckan. Kanske ni har märkt på min dåliga uppdatering.

Veckan har varit för övrigt varit super!


Cirkelgymmet går bättre & bättre och jag får mindre & mindre träningsvärk. Har kört 2 ggr denna veckan men får nog snart börja öka till 3. Längtar faktiskt lite, för jag tycker verkligen att det är sjukt roligt!


Ridningen går också bättre. Skönt att det äntligen har blivit plusgrader! Njuter av varje sekund ((:


Har också blivit lite jobbetimmar denna veckan & det är man tacksam för!


För övrigt så har man fixat lite andra vardagssaker & såklart umgåts med mitt hjärta <3


Detta är en sammanfattning av min vecka. Nu får ni ha en go Helg alla! (:

 

Nya bilder kanske? ^^

/Dessan


Av Dessan & Emma K - 1 februari 2013 19:23

hihi sitter vid joels dator nu så tar detta tilfället & länkar videon ifrån igår ^^

//Emma

Av Dessan & Emma K - 1 februari 2013 18:52

Det blev Fiffi, Sara, jag, Joel och hans två kompisar Hampus och Karl! Film vet jag att det blir sen får vi se! :-D
Pappa kmr och hämtar vid 2 :-)

Av Dessan & Emma K - 1 februari 2013 11:09

1 år med körkort! ;))

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards