klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Dessan & Emma K - 29 januari 2013 23:27

plugget har tagit all min tid sen vi kom gem vid 7 & det är drf videon som jag klippte ihop på de senste 10 min kmr nu ;)

Ha´re fett bra!
//Emma

Av Dessan & Emma K - 29 januari 2013 15:29

Inställd tyska, yeees!
Samhällen gick la bra, fick nt jobba med det jag trodde utan forts med ngt annat. Aja fick iaf fråga vad jag undrade :-)
Psykologin så lyssnade vi på ett jätte bra föredrag av Alex och Joel! :-D
Nu så är vi på matte hjälpen jag och Sara, fast jag är klar med det som jag hade tänkt ;-)
Sen blir det gymmet med Sara, behövligt!
Nacken är även bra igen! B-)
Annars är det läxor som gäller...

Av Dessan & Emma K - 29 januari 2013 15:27

Inställd tyska, yeees!
Samhällen gick la bra, fick nt jobba med det jag trodde utan forts med ngt annat. Aja fick iaf fråga vad jag undrade :-)
Psykologin så lyssnade vi på ett jätte bra föredrag av Alex och Joel! :-D
Nu så är vi på matte hjälpen jag och Sara, fast jag är klar med det som jag hade tänkt ;-)
Sen blir det gymmet med Sara, behövligt!
Nacken är även bra igen! B-)
Annars är det läxor som gäller...

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards