klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Dessan & Emma K - 23 januari 2013 18:31

riktigt skönt att gymma igår!

Skulla tagit med mig mobilen & fotat lite till er men glömde mobilen hemma :/

Körde ben,mage & armar, testade nästan alla maskinerna & ja som sagt kul var det :D

Var där i ca 1 & en halv timme C:

Innan det så läste jag klart det i eng boken medans efter duschade jag, kollade på filmfestivlan med pappsen & OTH sen själv på datorn.(onödig film under..)


 

Idag så var det chill hela dagen tkr jag, matten = pillrade med miniräknaren(läraren vissade lite viktiga saker) oxh de som inte hade jobbar klart igår med upg gjorde det, naturen = sista redovisningarna gjordes & engelskan = vi började på en grej som har med boken som vi läser (roligt det med).

Sen har vi ju fått lapparna med valen till tvåan men kan inte välja ngt nytt ämne(förutom att byta tyska till antingen spanska eller italienska) och fylla i att jag ska gå media inriktningen men Sara ska ju välja extra tillvall så vi gick på en info om sociologin & tog sen bussen hem :)

Kom hem & började på en skriftliga delen(skriv först min del innan Sara kom) på no:on och nu ska jag börja på den inviduella delen(allt ska vara inne på FREDAG,GASSSH!) så jag gör det nu sen läsa psy grejer till nästa vecka & engelsa boken till på fredag + äta...


Är dessutom lite orolig/kluven över ngt jag nt heller vet...

Så har städat bort lite (blir sån när jag är kluven..) grejer & satt lite grejer på plats som jag nt har orkat innan...

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 23 januari 2013 15:21

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 23 januari 2013 12:01

Dagens "måste göra"- lista är nu gjord. Blev att göra lite ärenden. Skönt att man är morgonpigg så att man får saker gjorda så tidigt som möjligt.

Nu är det bara att njuta av dagen & får se vad den bjuder på! (:

Ha en bra onsdag alla!

/Dessan   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards